Enige en leukste tolweg in Duitsland?

Heerlijk wezen rijden op de leukste tolweg in Duistland. twee rondjes gedaan van 20 km lang en een redelijke tijd van 10 min. 30 sec.
Iemand anders hier ook daar wel eens wezen rijden? Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar. 20121028_photo_6422_Web nb.jpg 20121028_photo_6616_Web nb.jpg

Wilko

Senior Member
Leuke weg, zeker. Alleen begrijp ik van een Duitse juffrouw dat je er alle passagiers, het reservewiel, de stoelen en alle andere losse zaken uit moet gooien als je er een leuke tijd neer wilt zetten (althans, dat deed ze met de Ford Transitbus die zij daar overheen jakkerde om Jeremy Clarckson zijn tijd in een snelle auto te verbeteren ;) ).

Antera

Donateur
Wij hebben er laatst met eem Raceswift overeen geknalt dat was helemaal super. Hier een filmpje van de ronde helaas was de ruimte op de camera op 1 minuut voor het eind

[video=youtube;k61FxDMbKiA]http://www.youtube.com/watch?v=k61FxDMbKiA&feature=share&list=UU_2fM6fFWY kUfBCUxzZPagA[/video]

Leuke weg, zeker. Alleen begrijp ik van een Duitse juffrouw dat je er alle passagiers, het reservewiel, de stoelen en alle andere losse zaken uit moet gooien als je er een leuke tijd neer wilt zetten (althans, dat deed ze met de Ford Transitbus die zij daar overheen jakkerde om Jeremy Clarckson zijn tijd in een snelle auto te verbeteren ;) ).

Ha, ha, wij waren met zijn drieen met bagage. Toch leuk. Volgende keer voor het eggie. Wel een Audi TT de achterlichten laten zien en een Renault Clio RS met 200 pk achter mij kunnen houden. Die was overigens wel iets sneller in de bochten. Gelukkig alleen ingehaald door heel snel spul als Porsche en M3, maar zelfs dat viel mee, veel mensen kunnen eigenlijk niet zo goed rijden. Hoogteverschillen zijn veel groter dan gedacht.

RayDelft

Forumguru
Het lijkt mij dat in die Swift te laat wordt teruggeschakeld en het gas te snel wordt losgelaten. Dat had in de ochten beslist veel sneller gekund.

Antera

Donateur
Het lijkt mij dat in die Swift te laat wordt teruggeschakeld en het gas te snel wordt losgelaten. Dat had in de ochten beslist veel sneller gekund.

Rijden niet dagelijk op het circuit en aldoende leert men en zon auto voor het eerst rijden op de Nur is altijd even wennen en moet je altijd nog even kijken. Maar gaat harder dan meniggeen gaat

Bovenaan Onderaan