enjoy radio/mp3 speler

sicob

Nieuw lid
Hallo

Heb net een fabia uit 2005 aangeschaft en daarin zit een Enjoy sk-4000 mp radio. Alleen de handleiding mis ik. Wie heeft er een handleiding voor mij en weet die te vinden op internet. heb reeds gezocht maar kan niks vinden.

Ik zie op de introductiefotos van de fabia van 2005 een veel mooi model autoradio . Weet iemand ook waar die nog te krijgen zijn of welke modellen er probleemloos in een fabia gezet kunnen worden.

bvd jacob

sicob

Nieuw lid
ik heb me suf gegoogled maar er is niks te vinden, alleen een link naar dit forum met 1 onderwerp

piair1982

Forumguru
het is wel een vrij simpel apparaatje, er hoort ook een afstandbediening bij te zitten...

kwa werking zal het gewoon wat proberen zijn ;)

sicob

Nieuw lid
afstandsbediening zit er wel bij, handleiding niet.

Die symphony ziet er stuk beter uit, iemand enig idee waar ik die los kan kopen(2ehands)?

sicob

Nieuw lid
dankje voor de link, mp3 afspelen hoeft niet per se, kan via telefoon ook mp3 afspelen. 145 euro voor een autoradio vind ik wel veel geld, maar eens op zoek naar een 2ehands.

oh ja de enjoy gaat nu raar doe, display mist ineens een gedeelte, zenders kan hij niet meer vinden,maw weinig "enjoy" aan

sicob

Nieuw lid
vandaag bij dealer geweest en de enjoy is eruit gehaald, vanmorgen geen enkele ontvangst, vanmiddag wel ontvangst. te wisselvallig dus. Er zit nu een pioneer in. Maar ben wel op zoek naar een orginele symphony

Bovenaan Onderaan