Enkele vraagjes ivm opties

Den Deze

Nieuw lid
Ik ben aan het overwegen om een Octavia Combi aan te schaffen en ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen.
Aangezien ik mezelf altijd zeer goed wil informeren ben ik dit forum al enkele dagen aan het uitpluizen.

Onlangs ben ik bij een Skoda-dealer (in België) gepasseerd en ik ben echt verschoten van deze wagen (in positieve zin).
Nu ben ik enkele opties aan het overwegen, maar ik weet niet dat deze hun geld waard zijn, nl:

Cargo Platform Concept: heeft dit nu echt een meerwaarde qua plaats?
Optie kost iets van een 160€, op het internet vind ik weinig tot geen info (foto, ...)

Net Program voor de koffer: is dit 1 net dat je over je kofferruimte kan spannen?

Xenon koplampen: ik heb geen ervaring met xenon in het algemeen, geeft dit enige meerwaarde? Prijs voor deze optie is 920€, niet echt goedkoop dus (maar nog steeds 600€ goedkoper dan bij VW)

Natuurlijk kan ik met deze vragen ook terecht bij mijn dealer, maar ik zou graag de mening hebben van de gebruikers zelf ipv een verkoper :)

Ik ben aan het overwegen om een Octavia Combi aan te schaffen en ik ben toevallig op dit forum terecht gekomen.
Aangezien ik mezelf altijd zeer goed wil informeren ben ik dit forum al enkele dagen aan het uitpluizen.

Onlangs ben ik bij een Skoda-dealer (in België) gepasseerd en ik ben echt verschoten van deze wagen (in positieve zin).
Nu ben ik enkele opties aan het overwegen, maar ik weet niet dat deze hun geld waard zijn, nl:

Cargo Platform Concept: heeft dit nu echt een meerwaarde qua plaats?
Optie kost iets van een 160€, op het internet vind ik weinig tot geen info (foto, ...)

Net Program voor de koffer: is dit 1 net dat je over je kofferruimte kan spannen?

Xenon koplampen: ik heb geen ervaring met xenon in het algemeen, geeft dit enige meerwaarde? Prijs voor deze optie is 920€, niet echt goedkoop dus (maar nog steeds 600€ goedkoper dan bij VW)