vw125
Forumguru
Hallo ik heb een tweetal kleine vraagjes voor de autotechniekers onder ons, zal de vragen eerst hier stellen en blijken ze een negatief resultaat te hebben ga ik verder tot de dealer.Kunne mss een beetje belachelijk overkomen maar heb liever zekerheid dan er zo met blijven te rijden.
Vraag1 : Als ik lichtjes afrem dan hoor ik een kleine klak op mijn remschijven, zijn dit de blokjes die ik hoor dichtgaan op de schijven of is dit iets anders?
Heb dit bij mijn vorige wagen nooit ni gehoord en (of ) nooit ni op gelet.
Vraag2 : Als ik men airco gebruik met dit warme weer en laat hem een tijdje stationair draaien dan ligt er onder mijn wagen een klein plasje water is dit normaal of niet?
Heb al van verschillende personen met airco gehoord dat dit condens is en dat dit normaal is.
Sorry voor de mss stomme vragen maar wou het toch ff weten.
Alvast bedankt /forum/images/graemlins/wink.gif
Grtz vw125
Vraag1 : Als ik lichtjes afrem dan hoor ik een kleine klak op mijn remschijven, zijn dit de blokjes die ik hoor dichtgaan op de schijven of is dit iets anders?
Heb dit bij mijn vorige wagen nooit ni gehoord en (of ) nooit ni op gelet.
Vraag2 : Als ik men airco gebruik met dit warme weer en laat hem een tijdje stationair draaien dan ligt er onder mijn wagen een klein plasje water is dit normaal of niet?
Heb al van verschillende personen met airco gehoord dat dit condens is en dat dit normaal is.
Sorry voor de mss stomme vragen maar wou het toch ff weten.
Alvast bedankt /forum/images/graemlins/wink.gif
Grtz vw125