Spierings
Forumguru
Bij deze wil ik mijn ervaring delen van de coulanceregeling welke ik heb ontvangen van de Skoda dealer, de aanvraag is gedaan via een bevriende garage welke meerdere mensen daar kent.
Betreft:
7-2011 Skoda Fabia 1.2 tsi welke 54000 km gelopen heeft.
Vergoeding:
100% delen
Arbeid voor eigen rekening.
Arbeid zou zijn €385 ex btw wat dus €465 incl btw is.
Hierop willen ze mij dan wel 20% korting geven, wat erg netjes is..
Maar ondanks dat ik net eigenaar ben van deze auto, vind ik de regeling toch slecht omdat het om een slecht product gaat en het met deze regeling de importeur nog geen 100 euro kost (verkoop prijs delen kosten minder als €100 laat staan de inkoop)
Dan te bedenken dat de garage waar ik de wagen heb gekocht al €67 afgetikt heeft om de ketting bij een dealer te laten controleren. Deze is goed bevonden, dit terwijl deze wel rammelt na start. Heb hier dus ook sterk mijn twijfels over aangezien de afdekkap niet eens los is geweest..
Ga er niet meer woorden aan vuil maken en ga de ketting nu gewoon zelf vervangen. Is een mooi karwei.
Kan daarna de wagen mooi gechipt worden
Betreft:
7-2011 Skoda Fabia 1.2 tsi welke 54000 km gelopen heeft.
Vergoeding:
100% delen
Arbeid voor eigen rekening.
Arbeid zou zijn €385 ex btw wat dus €465 incl btw is.
Hierop willen ze mij dan wel 20% korting geven, wat erg netjes is..
Maar ondanks dat ik net eigenaar ben van deze auto, vind ik de regeling toch slecht omdat het om een slecht product gaat en het met deze regeling de importeur nog geen 100 euro kost (verkoop prijs delen kosten minder als €100 laat staan de inkoop)
Dan te bedenken dat de garage waar ik de wagen heb gekocht al €67 afgetikt heeft om de ketting bij een dealer te laten controleren. Deze is goed bevonden, dit terwijl deze wel rammelt na start. Heb hier dus ook sterk mijn twijfels over aangezien de afdekkap niet eens los is geweest..
Ga er niet meer woorden aan vuil maken en ga de ketting nu gewoon zelf vervangen. Is een mooi karwei.
Kan daarna de wagen mooi gechipt worden
Laatst bewerkt: