Ervaring LED superskoda.com

Chiellinda

Actief lid
hallo allemaal,

Sinds we de Superb hebben al een tijdje meegelezen hier. Zojuist voorgesteld en nu al een vraag aan jullie.

Heeft er iemand ervaring met LED verlichting van de website superskoda.com? Ze lijken daar plug&play LED vervangingsonderdelen te hebben zoals de spiegel, kenteken en kofferbak verlichting. Het ziet er op de foto's allemaal wel erg strak uit en ze beloven geen foutmeldingen. Zie bijgevoegde bijlage image.png

Chiellinda

Actief lid
Het mooie aan die van Superskoda lijkt dat je een hele aangepaste unit krijgt waar de LED's al inzitten. Zie hieronder de buitenspiegel verlichting en de kentekenplaat verlichting.

Op de site staan de voorbeelden in het donker als de verlichting aanstaat. Dat ziet er echt super strak uit. image.jpeg image.jpeg

Taffy

Forumguru
Kwaliteit is gewoon goed van Superskoda....:jaja:
En altijd doen waar je zelf het beste gevoel bij hebt toch....;)

Rallye

Forumguru
Ik heb geen ervaring met de ledjes die gebruikt worden voor de verlichting aan de buitenkant van de auto. De ledjes van Superskoda in mijn kofferbak bevallen echter prima: veel meer licht dan de oorspronkelijke verlichting.

ertromp

Forumguru
Is gewoon goed materiaal wat Superskoda levert en de pasvorm is super. Heb zelf daar ooit Led achteruitrijlampen besteld en gaven geen foutmelding op dashboard

EdK

Forumguru
Heb hemelverlichting achter en de kofferbak verlichting van Superskoda.
En het erge is dat ik er eigenlijk geen omkijken aan heb , ze geven altijd maar licht op moment dat ze dat moeten geven.
En zoals al gezegd de verdere verlichting zou ik lekker bij hypercolor.de aanschaffen daar die inderdaad wat duurder zijn maar gewoon echte kwaliteit leveren.
En als zijn zeggen dat hun LED canbus proof is dan mag je daar voor 99% zeker vanuit gaan.

Bovenaan Onderaan