Cordoba
Forumguru
Ik ben de laatste tijd een beetje in Elsa aan het kijken, en vond voor de Fabia I de mogelijkheid om de 'ijking' van de brandstofmeter aan te passen. Volgens Elsa krijgt de meter af fabriek de setting '128' mee, en kun je die aanpassen tussen '120' en '136'. Leuk om te weten, maar er staat niet bij wat voor verandering een andere waarde geeft, is het alleen het verschuiven van de meter ten opzichte van de schaal, of verander je het bereik, of wat doe je precies met die verandering van setting.
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het veranderen van de setting, of dat er iemand weet wat je nu precies verandert met de setting (en welke kant je op moet veranderen om bijvoorbeeld de brandstofmeter niet pas na 200 km rijden te zien zakken).
Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het veranderen van de setting, of dat er iemand weet wat je nu precies verandert met de setting (en welke kant je op moet veranderen om bijvoorbeeld de brandstofmeter niet pas na 200 km rijden te zien zakken).