Ervaring ZENEC 2010D Roomster ?

Roronoa

Actief lid
Hey,

Ik vind vrij goede info over de zenec voor de skoda cars alleen specifiek voor de roomster niet. Ik vraag mij af of iemand ervaring heeft met deze navi in de roomster en kan zeggen wat wel of niet werkt (stuurfuncties, parkeersensoren op scherm, navipijlen,...)

Ik hoop dat iemand hier meer over weet.

(Dan zou het heel goed zijn dat de nwe versie 2011D de skoda roomster ook ondersteund :tongue: )

Alvast bedankt!

Roronoa

Actief lid
Hallo,

Bij werkt de Zenec 2010 probleemloos met de stuurwielbediening, PDC en weergave maxidot.

Grt.

Aah dat is super. Vermoedelijk zal ik in mei/juni de zenec 2011d laten inbouwen. Als het zover is zal ik deze post updaten en fototje toevoegen :)

ps: moet ook nog mijn profiel bewerken: heb een roomster 1.2tsi DSG 7 ,black en scout uitvoering, met opties;
- stuurwilefuncties, maxidot, opbergmodule, mistllampen met cornerfunctie, verwarmde zetels, panoramisch dak, isoflex, dakrails, auto airco , .. (dus geen Bt voorbereiding, Navi, MDI,)
fotos en dergelijke volgen ook nog :tongue:

Fijne wagen! Heb ongeveer dezelfde in Mato brown. Wij kregen de navigatie er gratis bij, dus die zat er dan ook gewoon in. Als de kaarten bij het rondreizen te ontoereikend blijken zou ik misschien ook wel naar zo'n toestel kijken... Hou ons zeker op de hoogte van hoe hij bevalt enzo!

Aah dat is super. Vermoedelijk zal ik in mei/juni de zenec 2011d laten inbouwen. Als het zover is zal ik deze post updaten en fototje toevoegen :)
En, is dat indertijd gelukt? Ben me aan het oriënteren op hetzelfde model audio in mijn Roomster 1.4 Style (ipv de standaard 'Dance')

Bovenaan Onderaan