HarrieSkoda
Forumguru
Goedenavond,
Ik weet het, en ben er me van bewust dat hier reeds meerdere topics over bestaan.
Toch wil ik graag een stukje van jullie tijd gebruiken om jullie ervaringen te delen met me.
Ik ben momenteel namelijk in dubio of ik enkel (Eibach) verlagingsveren zal laten monteren, óf (Eibach) verlagingsveren in combinatie met een andere schokbreker.
Ik ben in dubio omdat mijn O3 inmiddels 110.000 km op het klokje heeft staan. Mocht ik ervoor kiezen om enkel de (Eibach) verlagingsveren te laten monteren, en snel daarna begeven de schokbrekers het, dan sla ik mezelf voor het hoofd dat ik niet alles in één keer heb laten vervangen. Dit omdat het hele zaakje dan wederom open/los moet.
Concrete ervaringen gevraagd;
- Wat voor afmetingen wielen rijd je?
- Welke Eibach verlagingsveren heb je?
- Hoeveel kilometer had je O3 op het klokje staan bij montage van deze verlaging?
- Heb je de standaard schokbrekers laten zitten, of heb je deze vervangen voor nieuwe (zo ja welke?!)
- Hoe is het rijgedrag over verkeersdrempels, plotselinge kuilen en weg aansluitingen in een weg met de verlaging?
- Deint je vering na? Hoor je wel eens een harde 'klap' als je ergens overheen rijdt, alsof de schokbreker 'doorschiet' en de klap niet kan opvangen? Dit had ik namelijk wel op mijn vorige auto (Opel Astra), waarbij ik de standaard dempers had laten zitten.
Graag ben ik benieuwd naar jullie concrete ervaringen, aangezien de verlaging er dan toch echt aan zit te komen!
Daarbij zou een duidelijk voor- en na foto een absolute meerwaarde voor me zijn.
Ik weet het, en ben er me van bewust dat hier reeds meerdere topics over bestaan.
Toch wil ik graag een stukje van jullie tijd gebruiken om jullie ervaringen te delen met me.
Ik ben momenteel namelijk in dubio of ik enkel (Eibach) verlagingsveren zal laten monteren, óf (Eibach) verlagingsveren in combinatie met een andere schokbreker.
Ik ben in dubio omdat mijn O3 inmiddels 110.000 km op het klokje heeft staan. Mocht ik ervoor kiezen om enkel de (Eibach) verlagingsveren te laten monteren, en snel daarna begeven de schokbrekers het, dan sla ik mezelf voor het hoofd dat ik niet alles in één keer heb laten vervangen. Dit omdat het hele zaakje dan wederom open/los moet.
Concrete ervaringen gevraagd;
- Wat voor afmetingen wielen rijd je?
- Welke Eibach verlagingsveren heb je?
- Hoeveel kilometer had je O3 op het klokje staan bij montage van deze verlaging?
- Heb je de standaard schokbrekers laten zitten, of heb je deze vervangen voor nieuwe (zo ja welke?!)
- Hoe is het rijgedrag over verkeersdrempels, plotselinge kuilen en weg aansluitingen in een weg met de verlaging?
- Deint je vering na? Hoor je wel eens een harde 'klap' als je ergens overheen rijdt, alsof de schokbreker 'doorschiet' en de klap niet kan opvangen? Dit had ik namelijk wel op mijn vorige auto (Opel Astra), waarbij ik de standaard dempers had laten zitten.
Graag ben ik benieuwd naar jullie concrete ervaringen, aangezien de verlaging er dan toch echt aan zit te komen!
Daarbij zou een duidelijk voor- en na foto een absolute meerwaarde voor me zijn.
Laatst bewerkt: