Ervaringen met Mio 168 icm TomTom Nav 5

rickske

Actief lid
Yep,vind probleemloos de weg in Nederland,Frankrijk, Duitsland en België waar ik deze uitgeprobeert heb en als je er eens een omleding is berekend die al zeer snel de andre route.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik heb zelf geen Mio 168. Iemand in de familie heeft die echter wel, maar dan weer geen TomTom Navigator 5 erop... hij werkt geloof ik met TomTom Navigator 3. Voor zover ik weet moet TTN5 gewoon werken op de 168.

Ik heb zelf een Mio 558 met TomTom Navigator 5 en ik moet zeggen dat het erg goed werkt. Zorg overigens wel dat je de update voor TTN 5.1 hebt geïnstalleerd, want die heeft een verbeterde GPS-driver aan boord.

Ik heb overigens vanmiddag mijn navigatie ingebouwd en de GPS muis weggewerkt achter het deksel aan de zijkant van het handschoenenvakje.... de ontvangst is erg goed... de GPS ziet genoeg satellieten, alleen het signaal blijft soms lang achterwege zodat ik soms wel even moet wachten op de actieve navigatie zodat ik netjes de weg gewezen wordt.
 

Maus

Nieuw lid
Ik heb al 2 jaar een Mio 168. Eerst TT3, nu een jaar TT5.
Werkt perfect. Enige nadeel van TT5 is dat je soms wat langer moet wachten op GPS signaal. Niemand kan mij vertellen waar dit aan ligt.
Navigeren is helemaal top. Het is mij slechts 1 x gebeurd dat ik een doodlopende straat door moest. Ik kon de bestemming zien, maar er zonder omrijden niet komen... /forum/images/graemlins/489.gif
 
Weet iemand of die MIO 268 en 269 precies in het vakje past bovenop het dashboard van de O2??? Ik wil namelijk die 269 kopen en volgens mij past deze in dat vakje met het klepje gesloten. Als dat zo is zou dat wel super zijn /forum/images/graemlins/super.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif
 
Bovenaan Onderaan