ervaringen met Parrot 3200 LS-Color

Beste mede-forumleden,

Ik heb inmiddels de hele thread omtrent de Parrot 3100 gelezen (in delen dan...), maar vraag me af of er ook mensen zijn die de 3200 LS-Color hebben en zoja, wat hun ervaringen zijn.

Overigens stoor ik me aan de gebrekkige kennis bij de dealers. Die hebben het (ik heb bij 2 dealers geïnformeerd) telkens over 'de' Parrot, alsof er maar 1 type is - en doelen daarbij waarschijnlijk op de 3100.

En dat terwijl mijn onderbuik me zegt dat ik de installatie wel bij de dealer moet laten doen en niet bij een autoshop of zo. Of zie ik dat verkeerd???:confused:

Ik sta open voor koerswijziging....
Wie een goed adres heeft in Nijmegen/Arnhem op het gebied van carkit, mag zich dus ook melden!!:rolleyes:

Bedankt weer,
Jos

EdK

Forumguru
Mijn inziens zijn de Parrot's zo ontwikkeld dat elke persoon van blond tot rood harig deze carkit zelf kan inbouwen !!
Want je haallt de ISO stekkers van je radio los en plugt deze in op de Parrot en dan de 2e stekkerset plug je weer in op je radio !!
Wat er dan overblijft is de microfoon inpluggen en een plekje geven en de bedieningseenheid inpluggen en en plekje geven !!
En dan de verdere manual even lezen en dan je telefoon linken met de parrot
Een kind van 8 jaar die kan lezen zou het kunnen !!

Tja het personeel wat bij een Halfords bv werkt die deze carkits ook verkoopt wil alleen maar verkopen maar zodra je met technische vragen komt dan kakelen ze vaak als een kip zonder kop !!
Dozenschuivers !!!

Maw als je de manual even goed op je gemak met een bakkie koffie doorneemt dan is dit heel erg goed zelf te doen !!

MadDog2K

Actief lid
Ik heb de LS3400-GPS, het broertje van de 3200 met GPS dus.

Dealer zweert bij het aansluiten op de telefoon-aansluiting van de Stream en de af-fabriek carkit voorbereiding. En hij gebruikt dus geen ISO.

Maar met de Canbus -> ISO -> Parrot moet idd. extreem simpel zijn.

Steve

Senior Member
Beste mede-forumleden,
Ik sta open voor koerswijziging....
Wie een goed adres heeft in Nijmegen/Arnhem op het gebied van carkit, mag zich dus ook melden!!:rolleyes:

Bedankt weer,
Jos
Probeer Gami telecom eens in Arnhem die hebben erg veel spullen voor telefonie en zijn ook Nokia service punt.
Misschien dat die je iets meer kunnen vertellen.

Of ze ook daadwerkelijk inbouwen durf ik niet te zeggen.

Bovenaan Onderaan