Ervaringen met spot repair

Maassen

Nieuw lid
Helaas is gisteren mijn Skoda Octavia Combi beschadigd ter hoogte van de dorpel. Mijn vrouw deed de deur dicht terwijl de sluiting van de riem er nog tussen hing. Tot gevolg een kleine beschadiging (deukje met lak eraf) Van binnen zie je het niet, maar voor mij toch een doorn in het oog.

Ik heb slecht ervaringen met spot-repair , plaatselijk bijspuiten en herstellen van een kleine schade.

Iemand hier goede ervaringen mee ?

Fabia

† In Memoriam
Wat ik me zit af te vragen of het een echt vrouw issue is. Ik heb mijn vriendin ook al een paar keer betrapt hierop terwijl het mezelf nog nooit is overkomen. Letten wij mannen meer op omdat wij meer auto gek zijn? Ik hang altijd mijn riem netjes terug en stap dan uit, dus als je dan de deur dicht doet kan er niks tussen komen. Of ben ik nu erg vrouwonvriendelijk :crazy:

Uit ervaring weet ik dat zelfs hagelnieuwe auto's met lichte transportschade onzichtbaar worden gerepareerd dmv spot-repair.
Het ligt dus aan de schadehersteller waar je komt. Een goede schadehersteller moet dit ook onzichtbaar kunnen doen

Maassen

Nieuw lid
Ik heb een offerte opgevraagd!

Nou ik ben bij mij vaste autoschadehersteller geweest. Een offerte wordt opgemaakt. Gaven al aan dat het onzichtbaar hersteld kon worden met spotrepair. Ik zal het resultaat nog laten zien.

ougie

Forumguru
Wat ik me zit af te vragen of het een echt vrouw issue is. Ik heb mijn vriendin ook al een paar keer betrapt hierop terwijl het mezelf nog nooit is overkomen. Letten wij mannen meer op omdat wij meer auto gek zijn? Ik hang altijd mijn riem netjes terug en stap dan uit, dus als je dan de deur dicht doet kan er niks tussen komen. Of ben ik nu erg vrouwonvriendelijk :crazy:

Vrouwen hebben, iets lager dan schouderhoogte, nu eenmaal iets zitten waar zo'n veiligheidsgorden achter kan blijven hangen.

Maassen

Nieuw lid
offerte binnen

Het schadebedrijf vraagt 400 euro ex btw voor de kleine schade. Dit bedrag is echt niet normaal dit is een prijs voor normaal herstel. Ik ben zelf
werkzaam als schadebehandelaar/autoschade/diefstal. Maar dit slaat alles ga maar eens verder shoppen.

Weet iemand in de buurt van Gelderland nog een goed bedrijf. Ik heb ooit een schade door chipzaway spotepair laten herstellen, dit was een drama.

Fabia

† In Memoriam
Zo ging ik onlangs naar een schadehersteller in Krimpen omdat ik nog steeds met een deukje in mijn linkerportier rondrij. Je moet echt goed kijken om het te zien, er is ook geen lakschade. Maar mooi dat ze bijna €900,- rekenden voor het te herstellen, ze willen de halve zijkant van de auto gaan spuiten. Nou niet dus, ik ga nog wel ff verder kijken. En anders maar wat minder terug met de inruil in de toekomst.

Maassen

Nieuw lid
Zo heb heb ik in mijn vorige auto een fabia combi van 2005 elegance meerdere malen deukjes laten weghalen voor 90 euro per deukje. Dan is spuitwerk niet nodig. uitdeuken zonder spuiten. er zijn daarvoor vele aanbieders.

Fabia

† In Memoriam
Zag dat er een schadeherstel bedrijf bij mij in de buurt zit. Zal daar eens een informeren.

R

Rambolito

Over vrouwen gesproken: Mijn aanstaande ex heeft vorige week mijn auto geleend om te gaan shoppen en het voor elkaar gekregen om zowel de velg rechts-voor als links-achter te beschadigen door de auto langs een paar randen te trekken.
Ik moet nog een offerte gaan opvragen om te zien wat dit geintje me gaat kosten...

Bovenaan Onderaan