Karstieman
Forumguru
Afgelopen weekend met mijn O2 naar Stuttgart, Z-Duitsland geweest.
Daar hij 1400 km op de klok had, vond ik ‘m klaar voor een langere rit.
Het eerste uurtje netjes 130 – 140 gereden, zodat de motor op een rustige manier lekker warm kon worden. Daarna kwam het moment waar ik de eerste 1500 km. op had gewacht !
Geleidelijk heb ik het gaspedaal steeds een beetje verder ingedrukt en ik moet eerlijk bekennen dat ik er ontzettend vrolijk van werd. /forum/images/graemlins/smile.gif
Wat een kracht komt er uit die 2 liter diesel. Hij accelereert gewoon super !
Rond de 150km/h nodigt de motor uit tot doorschakelen naar de 6e versnelling.
De 6e versnelling rijdt heerlijk stil en heeft zeker genoeg power om verder te accelereren.
Aangezien ik 3 passagiers had, ben ik niet veel harder dan 170 gegaan.
Maar bij 170 had niemand in de gaten hoe hard het eigenlijk ging !
Je hoort weinig ruis en rijdt heerlijk rustig met de grote limousines op de linkerbaan mee.
Ik kan niet anders concluderen dan dat ik nog enthousiaster geworden over de O2 ben.
En dat geldt zeker ook voor mijn medepassagiers !
Daar hij 1400 km op de klok had, vond ik ‘m klaar voor een langere rit.
Het eerste uurtje netjes 130 – 140 gereden, zodat de motor op een rustige manier lekker warm kon worden. Daarna kwam het moment waar ik de eerste 1500 km. op had gewacht !
Geleidelijk heb ik het gaspedaal steeds een beetje verder ingedrukt en ik moet eerlijk bekennen dat ik er ontzettend vrolijk van werd. /forum/images/graemlins/smile.gif
Wat een kracht komt er uit die 2 liter diesel. Hij accelereert gewoon super !
Rond de 150km/h nodigt de motor uit tot doorschakelen naar de 6e versnelling.
De 6e versnelling rijdt heerlijk stil en heeft zeker genoeg power om verder te accelereren.
Aangezien ik 3 passagiers had, ben ik niet veel harder dan 170 gegaan.
Maar bij 170 had niemand in de gaten hoe hard het eigenlijk ging !
Je hoort weinig ruis en rijdt heerlijk rustig met de grote limousines op de linkerbaan mee.
Ik kan niet anders concluderen dan dat ik nog enthousiaster geworden over de O2 ben.
En dat geldt zeker ook voor mijn medepassagiers !