Esim provider

Derooke

Forumguru
Beste,

Ik ben een beetje aan het onderzoeken wat de data kost van je esim Abbo (voor het streamen van bvb muziek en Verkeersdata enz.
Maar ik vind daar helaas niet zoveel info over terug.
-zou het mogelijk zijn om je provider te wisselen?(er zijn bepaalde providers in België die esim ondersteunen?
-wat zijn de tarieven bij Skoda?
Vind ze niet zo terug .
-kan je bvb kiezen in de opties dat data niet mag worden gebruikt voor updates (enkel wifi. . ..)
En wel voor de rest enz

Mvg

Alpha

Donateur
Alle informatie wat betreft Cubic Telecom (standaard provider van Scala en Kamiq op dit moment) vind je hier:

https://skoda.cubictelecom.com/

De datapakketjes die je hier koopt worden alleen gebruikt door de apparaten die je koppelt via de hotspot.

Kaart updates en andere connectivity opties worden gedekt door de standaard abonnementen.

Laatst bewerkt:

Derooke

Forumguru
Hey. Ik heb dit inmiddels kunnen bekijken maar als wat je zegt klopt zou de web radio moeten werken. Maar deze doet het niet (heb nog geen data aangekocht maar de rest is geactiveerd)
Ik kan de esim nummer vinden . Wil dit dan zeggen dat ik dan toch naar een andere provider kan overschakelen?(ik vind het maar niets dat x aantal data maar x tijd geldig is terwijl ik hier met abbobzit 35 gig per maand voor 5telefoons dus nog telefoons over heb

Bovenaan Onderaan