Even het voorstel rondje

Goedenavond allemaal,

Even ook de voorstelronde doen. Ik (Ruben) ben 43 jr, zowaar toe aan mijn (jaja) tweede auto en de keus is bij ons gevallen op een Octavia combi 1.2 TSI elegance businessline (FL) uit 2011. We hebben hem gisteren opgehaald en tot nu toe erg blij ermee, hij is maar iets groter dan de voorgaande Suzuki Swift uit 1998..

Ik ben echter wel naarstig op zoek naar een reservewiel (nou lijkt me dat niet zo moeilijk), maar vooral naar de wielwisselset voor de combi 2. Nou heb ik rondgeneusd op koosden en hier in het forum, maar kan er nergens een vinden. Ook op autoslopen al gekeken maar ook daar bot gevangen. Is er misschien iemand hier met een gouden tip? Of een specifieke sloop die veel Octavia/skoda heeft staan? Of is die van de O3 ook geschikt voor de O2?

Bedankt alvast voor de moeite van het beantwoorden :).

Hoi Ed,

Zojuist even het rondje gedaan, maar onder Octavia 2 helaas geen wisselset. Evengoed bedankt voor het meedenken! De zoektocht duurt voort :).

• Leuk
Waarderingen: EdK
Ah die was ik vergeten te vermelden ook, had ik hem ook op gezo cv t inderdaad, maar ook daar niks te vinden, anders alleen voor de O3 of de RS. Had nog zo’n andere site gezien, maar daar waren ze 200€+. Dat moet toch iets minder prijzig kunnen denk ik..

Bovenaan Onderaan