Even mezelf voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Vasco en kom uit Oss.

Na de melding van de LM dat het weer tijd werd me te oriënteren voor een andere wagen, heb ik gekozen voor de Octavia 3 combi GL BL. Deze is vorige week definitief besteld en zal dit jaar nog geleverd worden, dit was nog mogelijk aangezien de LM nog een productie plaats kon bemachtigen.

Gekozen voor de kleur Black Magic Mica + alle opties en pakketten, behalve Technology pakket en Lane assist. Als accessoire gekozen voor:
  • 17" Teron ( 18" mag niet van onze firma ).
  • Ondergrille sierlijst chroom.
  • Achterklep sierlijst chroom.
Nu rijdende in een Mazda 5 uit 2011 met 25% bijtelling, was de vereiste voor mij om te kijken voor 14% of 20%. Verschillende wagens bekeken en in gereden, zoals Mazda 6, Volkswagen Golf variant en Volvo V60.
Deze vielen af op leaseprijs en/of ruimte. Uiteindelijk dus gekozen voor de Octavia, waarbij gezegd moet worden dat ik voor dit besluit veel gebruik heb gemaakt van dit forum. Waarvoor dank!!

Zoals gezegd nog dit jaar geleverd en zal dan spoedig contact zoeken met @Antera om een setje eibach veren te laten plaatsen en eventueel spacers.

Bedankt!! Zodra hij geleverd is volgen er zeker foto's. Ben nog aan het steggelen met de LM over welke velgen voor de winterbanden, wil liever niet kleiner dan 17". We zullen zien:pieker:

Falcon

Donateur
Ook welkom! Wat een kosten verschil, van een 25% Mazda 5 naar een OC3 met 14% bijtelling.. dat scheelt je al gauw toch 100 euro in de maand :)

Bovenaan Onderaan