Even mijzelf voorstellen.

Hallo allemaal,

Ook ik zal mezelf maar even voorstellen.

het begon 6 jaar geleden, na vele peugeot`s maakte mijn vader de keus om over te stappen naar Skoda, ik dacht bij mezelf; waarom?
een zwarte Octavia met lichtmetalen wielen en een automaat, op gas.
Toen de tijd aangebroken was dat ik zelf mijn roze papiertje had gehaald stapte ik in de Octavia, wat een fantastische bak...
Kort na het behalen van mijn rijbewijs werd de Octavia vervangen door een nieuwe, een nieuwer type in de Elegance Business uitvoering. Wat een bak! helemaal tevreden staat deze auto nu ook op 200.000 kilometer en wordt volgende maand vervangen voor, jawel een Superb!

3 weken geleden heb ik zelf de heerlijke stap mogen maken van een Ford Fiesta uit 2009 naar een Octavia. jawel er staan nu 2 dezelfde auto`s voor de deur. Mijn variant is uitgevoerd met 17 inch en een columbus navigatie, ook uitgevoerd in black pearl.

Ik hoop hier met veel vragen terecht te kunnen en natuurlijk een gezellig forumlid te worden!

Groetjes,

Emiel.

Wasmachineman

Forumguru
Nou Emiel, dat is nog eens leuk voorstellen !
Welkom ook hier.
En dit forum is zeker interessant, informatief en zeer leuk.
Bekijk het maar voor zover je dat nog niet had gedaan en tot ziens op het forum of op een meeting !!

cvegreen

Forumguru
welkom hier op het forum , leuk dat er nu 2 identieke autos voor de deur staan.
Hopelijk heb je niet te veel problemen met jou auto , anders natuurlijk ben je hier welkom met al je vragen.

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Emiel!

Leuke foto's ook!

Veel plezier met je mooie wagen. Van een Fiesta naar een Octavia, dat is lopen met zevenmijlslaarzen!

Bovenaan Onderaan