Even opnieuw voorstellen.

Yeti Linka

Actief lid
Hoewel ik al een langere tijd lid ben van het forum heb ik onlangs mijn forumnaam van Octavi Linka veranderd naar Yeti Linka. Yeti staat uiteraard voor de Skoda die ik nu rij, Linka voor onze hond (die er helaas al een tijdje niet meer is). Na 4 keer een Octavis te hebben gereden moets ik van mijn werkgever overstappen naar Peugeot. Daar heb ik er twee van "versleten", de 308. Per 01 december 2022 met pensioen en in januari een Witte Yeti 2.0D Edition gekocht. Tot nu toe heel te vreden mee.

hemi24

Forumguru
Hahaha, welkom terug bij de Skoda-familie!

Voor diegene die nooit een 308 heeft gereden: hebben we er iets aan gemist?

Yeti Linka

Actief lid
Hahaha, welkom terug bij de Skoda-familie!

Voor diegene die nooit een 308 heeft gereden: hebben we er iets aan gemist?
Ja en nee. Mijn eerste 308 was nog een diesel en Business Edison. Was geen SW dus best wel kleiner dan de Octavia. De tweede 308 was verplicht een benzine uitvoering en de meeste basic uitvoering. dat laatste was niet echt mijn ding.

Vandaar rond gaan kijken en even bij mijn oude Skoda dealer langs gegaan. En daar stond op dat moment de Yeti. Stukje mee gereden en meteen verkocht. Inmiddels al twee keer met de caravan op pad geweest en het is een genot om met deze combinatie te rijden. Ben ook zeer benieuwd hoe het zal gaan als we van de zomer met het stel naar Spanje gaan.

Bovenaan Onderaan