TinusPlotseling
Senior Member
hallo mede Skoda liefhebbers!!
Ik zal me nog even kort opnieuw voorstellen aangezien dit nog niet eerder is gelukt in de meet&greet
Ik ben Martijn kom uit Assen, ben vrachtwagen chauffeur en heb sinds 3 maand mijn huidige Fabia II (hiervoor ook een Fabia II gehad)
De auto bevalt mij super lekker ruim en zuinig!! en ik heb inmiddels al de nodige dingen aangebracht
o.a.
- Einzelmann Xenon(8000k) koplampen,
- Led stadslichten,
- Led DRL(vind ik echt supermooi staan, helaas minder goed te zien op foto's),
- Led mistlampen voor,
- Led kenteken verlichting,
- Led binnenverlichting (kleur rood. net als in de truck haha),
- Amundsen radio/navigatie met dank aan @andrehj,
- Nieuw setje Fabia III velgen eronder gezet
en binnenkort worden de logo's ook vervangen voor het nieuwe type zodat ze matchen bij de logo's op de velgen (dus nee ik vind de huidige emblemen niet lelijk)
voorlopig wel genoeg gedaan en de volgende uitgaven moet ik uitgeven aan een nieuwe babykamer volgens mijn vrouw hahaha.
inmiddels heb ik al aardig wat kennis mogen ontvangen van enkele leden dus ik voel me prima thuis hier!!!!
mvg Martijn
Ik zal me nog even kort opnieuw voorstellen aangezien dit nog niet eerder is gelukt in de meet&greet
Ik ben Martijn kom uit Assen, ben vrachtwagen chauffeur en heb sinds 3 maand mijn huidige Fabia II (hiervoor ook een Fabia II gehad)
De auto bevalt mij super lekker ruim en zuinig!! en ik heb inmiddels al de nodige dingen aangebracht
o.a.
- Einzelmann Xenon(8000k) koplampen,
- Led stadslichten,
- Led DRL(vind ik echt supermooi staan, helaas minder goed te zien op foto's),
- Led mistlampen voor,
- Led kenteken verlichting,
- Led binnenverlichting (kleur rood. net als in de truck haha),
- Amundsen radio/navigatie met dank aan @andrehj,
- Nieuw setje Fabia III velgen eronder gezet
en binnenkort worden de logo's ook vervangen voor het nieuwe type zodat ze matchen bij de logo's op de velgen (dus nee ik vind de huidige emblemen niet lelijk)
voorlopig wel genoeg gedaan en de volgende uitgaven moet ik uitgeven aan een nieuwe babykamer volgens mijn vrouw hahaha.
inmiddels heb ik al aardig wat kennis mogen ontvangen van enkele leden dus ik voel me prima thuis hier!!!!
mvg Martijn