Even voorstellen 2015ABL

2015ABL

Forumguru
Hallo ik ben "2015ABL" (Charles) en ik ben voornemens om een Octavia Combi Active Business Line 1.2 tsi privé aan te schaffen.

Opties: plus pakket (17 inch Teron, chromen lijsten, stoel stof leer, en dab
Kleur: candy white

Heb na veel lezen besloten om maar geen Canton audio upgrade te nemen omdat veel mensen beweren dat het systeem nog altijd niet goed klinkt, of te weinig bas geeft. Er zijn ook positieve verhalen. Verwarrend, ook de constructie van de sub achterin (die geen uitlaat voor de bas lijkt te hebben én de speaker niet direct in contact brengt met een stukje open lucht om zijn trillingen kwijt te kunnen) geeft me geen vertrouwen hierin.

Ben me nu nog aan het oriënteren op enkele opties. Bijv. lane assistant zinvol? En is dat dan meteen samen met adaptive cruise control voor 400 euro? Want die zie ik niet staan?

Vragen die ik nu heb:
- is het mogelijk om de 17 inch Teron (zie avatar) met een kleine bijbetaling nog op te plussen? Bijv. de crystal 17 of turini zwart 18 (wat kost dit? vind dit niet terug in de configurator)
- heeft het pluspakket LED op de website nog wel LED achterlichten (want in de papieren leaflet staat een andere prijs 199 ipv 550 en zijn geen LED achterlichten genoemd)
- is xenon als upgrade mogelijk (kost 199 voor diesels conform actie, maar staat nergens hoeveel het dan kost voor benzine)?
- kan een neerklapbare passagierstoel nu wel of niet bij de stof/lederen bekleding ("shine")?
- is de Canton upgrade nu wel of niet het geld waard en is het geluid en bass nu wel of niet goed?

Joske

Forumguru
Welkom alvast. Wel een heleboel vragen hoor ;).

Lijkt me het beste deze toch te posten in een nieuw topic in O3 subforum. Dan krijg je vast wel meer respons. :)

2015ABL

Forumguru
Bedankt voor de welkomsgroeten. Ben blij om nu een Skoda Octavia te mogen gaan rijden. Het model is steeds mooier geworden, en de uitvoering die ik nu kan kopen - wow!

Cordoba

Forumguru
Welkom Charles.:bloemen: Zoals ook anderen al aangegeven hebben, je vragen beter even in een ander topic, en wat het Canton systeem betreft: dat is vaak afhankelijk van persoonlijke voorkeur in combinatie met de muziek die je wil horen. Mijn advies: zoek een dealer (of een forumlid in je omgeving met Canton in de O3, die je wil helpen) neem je favoriete muziek mee, en beoordeel zelf de geluidskwaliteit.

Thokozanoah

Forumguru
OCTAVIA%20%20COMBI%20%20Turini%20lichtmetalen%20velg%20mat%20zwart%20design.ashx

Lichtmetalen 18 inch Turini zomerset
Met deze mat zwarte lichtmetalen velgen krijgt de Octavia een sportiever uiterlijk. De zomerset is voorzien van Continental zomerbanden. Kleur: mat zwart design. Bandenmaat: 225/40 R18. Inch: 7,5J x 18 inch. Prijzen zijn o.b.v. een retour set en gelden alleen voor nieuwe auto's.
€ 1.490,-
Inclusief band

Is dit voldoende???
Welkom op het forum :thumbsup:

Hallo ik ben ook zoekende naar een mooie set voor de Zomer ik denk aan de bijgevoegde velgen.
Iemand die deze al heeft gemonteerd op een Skoda ? alle fotoos zijn welkom

ik heb nu de originele 17" in zwarte plastidip gezet voor de winter ......

het idee is om een ET van 35 te pakken staan de wielen meteen wat meer naar buiten :D ,
spacers zie ik niet zo zitten ben bang dat ie dan trillings gevoelig word.

Bijlagen

• $_84.JPG
    $_84.JPG
    28,3 KB · Weergaven: 17
  • mak 18.JPG
    mak 18.JPG
    72,4 KB · Weergaven: 17
  • Mak wolf black mirror.JPG
    Mak wolf black mirror.JPG
    93,9 KB · Weergaven: 17
  • 8628715_8.jpg
    8628715_8.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 17
  • RS 6.JPG
    RS 6.JPG
    60,7 KB · Weergaven: 15

Thokozanoah

Forumguru
Als ik een tip mag geven, ga voor kwalitatief goede velgen en neem aub geen "replica" oid. Hiermee bedoel ik goedkope velgen die erg gevoelig zijn voor trillingen,loslaten van lak en die na een paar jaar niet meer bij te bestellen zijn als je er eentje bv krom hebt gereden. Ik zou kiezen voor velgen OEM of bv van het merk BBS of Borbet, dan ben je gegarandeerd van kwaliteit.

Bovenaan Onderaan