Even voorstellen ALIS

ALIS

Lid
Hallo mede forumleden,

Ik ben nieuw hier en het leek me wel leuk/handig om lid te zijn van het Skoda forum. Ik vind het altijd er interessant om meningen van anderen te horen. Mijn Forum naam is ALIS maar mijn echt naam is Alexander. Getrouwd, met 3 kids van tussen de 1,5 en 8.

Mijn O3C EBL 1.6TDI DSG7, 8 november besteld en 26 mei mogen ophalen bij de dealer. Ben er echt super tevreden over tot nu toe. Paar jaar geleden nooit gedacht dat ik ooit een SKODA zou rijden. Wat had ik het mis, jonge wat een top auto!

CDK

Forumguru
Welkom op het forum @ALIS gefeliciteerd met je Octavia, heb je nog wat plaatjes van je aanwinst?

Cordoba

Forumguru
@ALIS :bloemen: Welkom Alexander, leuk om te lezen dat je een enthousiaste Skoda-rijder bent. Maar waarom vindt je reacties van anderen zo interessant? Jij bent degene die ermee moet rijden, en het ervaart. Hier zullen er een aantal zijn met een vergelijkbare uitvoering, maar wat voegt het toe? Meningen en ervaringen van anderen zijn goed om in het achterhoofd te houden als je een auto uitzoekt, maar als je net een andere auto hebt, is het hooguit interessant om te zien wat voor verbeteringen er mogelijk zijn en tegen welke prijs.

ALIS

Lid
@Cordoba: Mening is misschien niet het juiste woord, ervaringen wel. Uiteraard vaar ik altijd mijn eigen koers, maar ben zeker ook geïnteresseerd naar ervaringen van anderen. Zo ook bv naar ervaringen omtrent tuning e.d.

Blackokkie2

Forumguru
Welkom, ziet er goed uit hoor. Al over de najaarsmeeting gelezen, daar vindt je ook info over tuning.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Bedankt voor de foto's :thumbsup: mooie auto hoor! Lees net dat je interesse hebt in tuning, zie mijn onderschrift, win-win situatie... Leuke dag / Meet & Greet / Kennis en ervaringen opdoen en delen / Hoge kortingen :jaja:;)

ALIS

Lid
Misschien dat ik wel naar de meeting kom. Ik ga alleen niet wachten op die tuning. Ik heb voor de tuning een deal kunnen maken voor drie auto's. De verschil is dan ook niet meer zo groot en JD zit ook niet zo ver weg, mocht ze nodig hebben naderhand.

Als het zou kunnen kan ik mijn auto wel aanbieden voor de vergelijking met VAG Techniek tuning op de vermogensbank :jaja:.

CDK

Forumguru
@ALIS, in het nazomer meeting topic van @Joske heb je aangegeven om misschien naar de meeting te komen, dus ik heb je OVB op de lijst gezet, mocht je toch willen chippen met gratis dyno run, laat het dan even weten, dan wordt dat netjes aangepast.

• Leuk
Waarderingen: ALIS
Bovenaan Onderaan