Even voorstellen. Bedankt Fabia

Jayke

Nieuw lid
Hallo allemaal. Hierbij wil ik mij even voorstellen. Ik ben nieuw hier en hoopte dat ik hier iets van de Skoda Favorite zou tegenkom. Helaas weer niet. Van jongst af aan zat ik met mijn neus onder de motorkap bij mijn vader mee te kijken en natuurlijk 100 uit te vragen.
Hij had in die tijd een Opel Kapitein, die een tegenligger bij spekglad weer even total loss reedt.Yep, ik wilde automonteur worden. Helaas. Een LTS met 1000 jongens en daar zou ik het eerste meisje op school worden. Nee, kon niet. Hum. Mijn hele plan in de war. :smiley29: Nu had ik al vaker Skoda's gezien, maar, sorry, de nieuwe modellen trokken mij niet, maar wel de oude. Bij toeval kwam ik mijn auto tegen op internet en deed ik een bod. Ja hoor, ik kon hem ophalen. :grin: Nu moet ik er nog van alles aan doen en mis ik een beetje de kennis van een auto. Ik zeg ook een beetje. Ik kan geen auto spuiten. Geen veringen vervangen. hahahaha
Ik hoop dat ik hier bij jullie achter bedrijven kan komen waar je allerlei onderdelen kan kopen en mijn auto een beetje kan opknappen. Ik moet een achterbumper hebben en dit soort dingen. Wie adressen weet voor mij...graag. Zo, ik hoop dat mijn inleiding niet te lang geworden is.Verder rijd hij geweldig en is pittig.

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit fijne forum.
De Favorite ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
Gebruik je hem als een soort kampeerauto, en hoe bevalt dat ?

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en ik hoop dat we je goed kunnen helpen met adviezen.

pansaebr

Actief lid
Jayke,

Welkom op dit forum het gebeurd zelden dat er een favorit bijkomt en dan nog een pickup versie (is ook niet dik gezaaid in Belgie al hoewel ik er onlangs 2 zijn tegen gekomen op de bekende verkoop sites). Indien de vering achter aan vervangen moet worden dit lukt perfect zonder speciaal gereedschap alleen een goede voorbereiding en wat geduld . Wel leuk dat je hem op de kop getikt heb met de extra polysterkap.

Groetjes
Bruno

Jayke

Nieuw lid
Hallo Bruno.
Wat een leuke reactie. Dank je wel. Maar de kap is rondom van metaal of hoe je dat noemt en de bovenkant van polysterkap. Ik heb in de gaten dat ik hem niet meer weg moet doen. De garage zag aan het chassienr. dat het een echte Skoda Favorite pick-up was. Ik begin er zuiniger op te worden.

Groetjes jayke

Jayke

Nieuw lid
dank je wel. De auto bevalt mij prima.Laat mij 's winters niet staan. Is snel en krachtig en heeft een leuk motor geluid. Gebruik hem als slaap/kampeerauto. Als ik de kleppen open maak wordt hij namelijk 2.35 lang. Niet dat ik zo lang ben, maar wel lekker. Een speciale voorzit gemaakt voor mijn hond. Bekijks van mensen. Geweldig. hahaha Ik ben naar Duitsland geëmigreerd en ze willen hem hier niet invoeren en dus was ik met pijn in mijn hart bezig hem te verkopen. Maar nu de reacties lees van het forum ben ik 100% omgedraaid en gaat hij niet meer weg. Ik wilde altijd een speciale auto en die heb ik nu.De lak ben ik iedere keer aan het bijhouden, want ja, ze zitten niet goed in hun lak. Staan ze om bekend.
Mag het niet zeggen, maar er zitten goede voorstoelen in van een ander merk voor mijn rug en lange ritten. Nee, nu moet ik hem echt goed gaan bijhouden.

Groetjes jayke

Jayke

Nieuw lid
Hallo schrj11.
Ja leuk. Lang geleden dat die mensen er waren. Leuke verhalen. Kan ik kijken waar ze over hebben gepraat.
Gr.Jayke

Jayke

Nieuw lid
Ja leuk he?Je kan 2 dingen bedoelen met apart. hahaha leuk of? haha Wat voor auto heb jij?

schrj11

Nieuw lid
Inderdaad apart in de zin van leuk. :-)
Op dit moment heb ik geen privé auto, ben in afwachting van een nieuwe lease auto. Een Fabia hatchback.

Bovenaan Onderaan