Even voorstellen Braam23

Beste bezitters en liefhebbers van Skoda,

eigenlijk al veel eerder moeten doen, maar sinds kort ben ik lid van het forum en hoor ik te starten met mijzelf voor te stellen. De reden is dat ik recent een Skoda Kodiaq heb besteld en graag meelees over bevindingen en kennis.

Skoda en de VAG groep zijn mij niet onbekend. Inmiddels ben ik in het bezit van een tweede skoda Octavia (bj 2010 en bj 2004), daarnaast heb achtereenvolgens twee Seat Ibiza's (bj. 1999 en bj 2009) gehad en nu een VW polo (bj 2013).

Nu heb ik met twee kinderen steeds meer behoefte aan ruimte en gekozen voor de meeste uitgebreide Kodiaq E+ met Style en Business upgrade. Ik hoop deze in in april te ontvangen en ga dan afscheid nemen van de Octavia.

Om wat te prikkelen wil ik een poll doen bij het voorstellen. Ik heb namelijk lang getwijfeld tussen een Seat Tarraco, een Tiguan Allspace en de Skoda Kodiaq. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Skoda Kodiaq. De reden is simpelweg dat ik bij de Kodiaq het meeste auto heb voor het minste geld (simply clever). Mijn inziens doet een Kodiaq niet onder voor kwaliteit t.o.v. de Tiguan. De Tarraco (m.n. de achterkant) vind ik wel mooier en de Tiguan is mijn inziens Luxer.

Welke keuze zou jij maken?

Okki

Donateur
Welkom Braam

De Tiguan voor de recente facelift vindt ik mooier dan de Skoda en Seat. Sinds de recentste facelift twijfel ik. Dan toch maar Skoda.
Seat la laatste.

Overigens, bij de Karoq vindt ik de Seat Atteca dan weer mooier (van buiten). VW T-Roc eindigt als laatste.

Bij de Kamiq/T-Cross/Arona is het eenvoudiger...Skoda wint met de Arona op de 2e plaats.

Wat een luxe problemen hè :laugh:

Antera

Donateur
Van harte welkom. Je hebt gelijk dat je voor hetzelfde geld meer krijgt bij Skoda. De andere 2 zijn zeker geen verkeerde auto's en heel anders kwa afwerking maar onderhuids precies gelijk.

Bedankt voor de welkomsberichten!

in parafrase is zoals verwacht qua uiterlijk de keuze voor een ieder verschillend.
Maar wat betreft mijn keuze; onderhuids zijn de auto's gelijk. Dus Skoda toch de clever choice :-)

Bovenaan Onderaan