Even voorstellen: Catzjes

Goedemiddag,

Aangezien ik overweeg om zakelijk een Octavia of Superb te gaan rijden heb ik mijzelf aangemeld voor dit forum en zal ik mij even voorstellen.
Ik ben Arnaud Catz, 52 jaar en woon in Utrecht. De afgelopen jaren heb ik hoofdzakelijk VW (Jetta Hybrid en Passat GTE) gereden met een kort uitstapje naar Tesla 3. Door de Corona-crisis ben ik mijn vorige baan verloren dus moest de Tesla weer worden ingeleverd. Voor mijn nieuwe werkgever moet ik wel eens lange ritten maken in Europa en dan wordt full-electric long-range vooralsnog te duur en/of te onhandig. Ik heb gisteren al een proefrit gemaakt in de Octavia Combi iV, dat beviel prima, volgende week ga ik een proefrit maken in een Superb. Ik heb al een aantal posts over de beide wagens gelezen en zal waarschijnlijk na de volgende proefrit wat vragen posten die mij hopelijk gaan helpen om de juiste nieuwe wagen te kiezen, alvast bedankt voor alle behulpzame antwoorden en kennis-deling :)

VAG-man

Forumguru
Welkom Arnaud. Succes met de keuze van de auto, hoewel die niet moeilijk is nadat je de 2e auto hebt gereden. De Superb dus.;)
Veel plezier met je nieuwe baan.

DieselTDi

Forumguru
Veel rijden?....
Zat opties om uit te kiezen.
Beide autos zijn super.
Al zou ik een voorkeur hebben......

Welkom

Bovenaan Onderaan