Even voorstellen Chateau Rouge

Chateau Rouge

Senior Member
Ik ben Chateau Rouge (ja, dat is een alias ;) ), 27 jaar en woon in Delft.

De vaste woon-werk auto is op dit moment een Opel Corsa 1.2 uit '99. Nog geen Skoda rijder dus maar hard op zoek naar een O3 Combi (zie topic in aangeboden/gezocht). Dit vooral vanwege de onlangs groter geworden woon-werk afstand en omdat ik meer zooi mee wil kunnen nemen :). Planning is 35k per jaar rijden.

Verdere hobbies: houtbewerking, motor rijden en koken.

Groeten!

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
mmmmm, je ouders zaten zeker in de wijn dat ze je deze naam hebben gegeven ? :pardon::pardon:
Maar goed welkom ..

EdK

Forumguru
Jammer, had al een bestelling klaar staan voor diverse flessen wijn ( met forum korting uiteraard )
Affijn dan wachten we wel op de volgende echte wijnboer....:D

philippe bakker

Forumguru
Jammer, had al een bestelling klaar staan voor diverse flessen wijn ( met forum korting uiteraard )
Affijn dan wachten we wel op de volgende echte wijnboer....:D
ach ja rode wijn lust ik toch niet. ( is wel de titel van een mega goed Hollands liedje !) ik lust enkel witte wijn als die naar Fanta smaakt. een echte kenner dus. :)

Chateau Rouge

Senior Member
En de Corsa B is vervangen door een O3 combi!
Na enig zoekwerk een mooie 1.6TDI Elegance Businessline gevonden met de gewenste dynamic stoelen. Ben er zeer blij mee, rijdt erg lekker en zuiniger dan verwacht (eerste tank ca. 1:22.5km / 4.44:100km).
Storing in automatische aansturing rijverlichting wordt binnenkort nog onder garantie verholpen, verder issie van binnen en van buiten als nieuw!

Eén blije Skoda-rijder erbij!

Bovenaan Onderaan