Even voorstellen: Christiaan

CBreedijk

Donateur
Om mee ook maar even bekend te maken:

Ik ben Christiaan en sinds afgelopen donderdag een trotse en blije eigenaar van een Kodiaq 2.0 TDI 190 4x4.

Dit is mijn eerst Skoda en ben eigenlijk pas op t forum terecht gekomen nadat ik de Kodiaq (gebruikt met 5300 km) heb gekocht in Duitsland.

Nu al beleef ik veel plezier en lol aan het forum en leer ik al veel bij.
Al levert t soms wel eens een "schrikmomentje" op zoals de besproken zitruimte op de 2e zitrij van een 7-zitter.

Had voordat ik de Skoda kocht er nooit in gereden en alleen bijnde dealer 2 minuten gekeken bij een 5-zitter.
Nu ben ik zelf "maar" 1,83 en zitten er meestal 2 kleine kids op de achterbank, dus dat is allemaal prima.

Japanese Power

Donateur
Welkom Chris.

We zijn hier gek op pica's. Dus kom maar op en veel plezier hier en natuurlijk met je Kodiaq. Welk merk heb je overigens hiervoor gereden?

Johan

CBreedijk

Donateur
IMG_1396.JPG
Begonnen in een Mercedes 1986 200td (Nee das geen turbo diesel) W124 station, grijs kenteken, in de schitterende kleur "Elfenbeinweiss" aka Duitse taxi kleur.
Fantastische jaren en 225.000 erbij gereden tot zn laatste adem

Audi A4 1997 station 1,9 TDI. Prima bak. 200.000 erbij gereden.

Peugeot 307 SW 1,9 TDI. Was niks

Chrysler 300c 3,0 diesel Touring. Nog steeds actief maar niet meer zo comfi als 2009. Staat nu op 378.000 km. En moet t nog tot eind bg jaatlr volhouden.

De Kodiaq moet nog geïmporteerd worden. Ff kijken wat en wanneer t meest gunstig is qua BPM. Auto is nu 6maanden en 6K op klok. Miss dat ik m pas in dec of zelfs pas eind feb 18 registreer. Dat wordt wel afzien.
Iedereen moet wachten op zn auto vanaf de bestelling. Maar ik moet gaan wachten terwijl ik er al wel in gereden heb en die zometeen miss wel 6 maanden ongebruikt in de garage staat

Japanese Power

Donateur
Ah. Dat laatste is minder. Wordt een kwestie van rekenen wanneer het beste is om te importeren. Heb import zelf nog nooit gedaan, altijd laten doen of een verse import aangeschaft.

En wat betreft taxi-geel. Gelukkig wrappen ze dat tegenwoordig. Scheelt een hoop als ze weer in het reguliere circuit komen.

Succes met wachten.

bobbl

Forumguru
Welkom, en veel plezier straf met de Beer!
En de 300C , altijd al willen hebben maar dan de sedan SRT, maar niet te doen in ons belastingparadijs:nono:

CBreedijk

Donateur
Welkom, en veel plezier straf met de Beer!
En de 300C , altijd al willen hebben maar dan de sedan SRT, maar niet te doen in ons belastingparadijs:nono:

Ik weet t maar ben toch wel verstokte dieselrijder. Dus Hemi zou/zal er niet komen.
Kijken of de Skoda t ook 400K gaat volhouden ;)

Henrik

Forumguru
Ha @CBreedijk ,

Leuk dat ik je vanmorgen zag rijden bij Oudenrijn, van de A12 naar de A2. Grappig dat je jouw wagen gelijk herkent.

Stijlvol aangepakt hoor, moet ik zeggen. Ben er een tijdje achtergebleven (volg de Skoda-rijder ;)), maar ik moet nog door tot Eindhoven.

Complimenten voor je auto en leuk dat je bij de afrit nog even groette. Je had het ook gezien blijkbaar :thumbsup:

CBreedijk

Donateur
Ha @CBreedijk ,

Leuk dat ik je vanmorgen zag rijden bij Oudenrijn, van de A12 naar de A2. Grappig dat je jouw wagen gelijk herkent.

Stijlvol aangepakt hoor, moet ik zeggen. Ben er een tijdje achtergebleven (volg de Skoda-rijder ;)), maar ik moet nog door tot Eindhoven.

Complimenten voor je auto en leuk dat je bij de afrit nog even groette. Je had het ook gezien blijkbaar :thumbsup:

He @Henrik,

dank je wel voor de complimenten.
ik zat net op de afrit A12 naar A2 achter je.
t eerste dat opviel was je zwarte logo achter (plastidip? leek matter dan de autolak).

toen viel oa op dat je ook DRL hebt aan laten passen, achterlichten aan en wimpers aan.
dan weet ik wel dat ik ws met iemand van het forum te maken heb :thumbsup:

logo voor en grill ook nog zwart maken? ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan