Even voorstellen dan maar

Een goedemiddag,

Ik ben Rutger, 25 en kom uit Nijmegen. Op dit moment ben ik bezitter van een Renault Megane 1.6 RXT uit 1999, en binnenkort ( als het goed is week 10 of 11) wordt mijn Skoda Fabia Greenline ( de hatchback versie) geleverd in een blauw kleurtje. Heb hiervoor een Seat Cordoba gereden en een Hyundai Scoupe.

Ik ben er zeer benieuwd naar en het wachten duurt ( zoals volgens mij bij iedereen die een auto besteld) alweer veel te lang. Aan de andere kant.. als ik de berichten van een levertijd van 3-4 soms wel 5 maanden zie mag ik nog in m'n handjes knijpen met de (voorlopig) geschatte 10-11 weken.

Groeten

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom en ik zou voor de zekerheid maar uitgaan van enige vertraging. Kan het altijd meevallen. Geniet ze alvast van de voorpret (die is ook ook heel leuk!)

henm

Lid
Hé hallo hatchbacker!!!

Welkom, wij hebben 3 maanden precies moeten wachten, volgens planning.

de moeite waard van het wachten hoor... was jou ook bekend dat er een mega spoiler opzit?? :489:
Zoals je gemerkt hebt staat er precies maar één witte skoda met spoiler op google. Of heeft de dealer het verteld...

Ik heb hem speciaal voor die spoiler gekocht. :1761:

Maar even serieus. Is die spoiler nu echt groter als bij de standaard hatch? Was mij namelijk nog niet echt opgevallen. Ach ik hoop dat de dealer nu zelf ook een hatch heeft staan. Ga ik toch eens proefrijden. Heb weliswaar al in de combi gereden maar ben toch wel benieuwd of er nog enig verschil in de combi en de hatch zit.

@Rosinfield: de voorpret is inderdaad ook leuk ( zie hier het account voor het forum :grin:)

henm

Lid
die spoiler is echt veel groter dan standaard! en gaf ons de doorslag om de koop te doen, wij vinden hem superstoer!
toen wij op koop uit gingen was de hatchback net in die week in de verkoop gekomen, dus er was niet zo veel over bekend ook niet eens bij de dealers. (we waren bij toeval die week in nederland op vakantie en zijn onderweg bij diverse dealers binnengegaan om ook naar de kleuren van de auto's te kijken. ) je hebt zelf ws al gemerkt dat de skodasite niet altijd up-to-date is. met googlen kwamen we uit op één afbeelding van de nieuwe HB met dus die spoiler.
na een proefrit in de combi en de fiat en de seat en... besloten we dat we voor de skoda HB wilden gaan.
onze dealer wist toen nog niet, het was inmiddels 2 weken verder, of die spoiler er wel of niet op zat en is gaan bellen met PON waar eea werd bevestigd. hij had in die week al een HB verkocht en moest die mensen gaan bellen om het ze te vertellen. want eerlijk is eerlijk: je vindt hem wel of niet mooi. ( we lazen ergens al: wordt er een decoupeerzaag megeleverd, haha).

Bovenaan Onderaan