Even voorstellen dan maar...

Omdat ik dit forum nu al een tijdje volg (vooral de Stream radio problematiek) en mijn OctaviaII nu wordt gebouwd, wordt het tijd om mezelf even voor te stellen.
Mijn naam is Ambi_Ed en wordt dagelijks aangeproken met Edwin /forum/images/graemlins/laugh.gif en ben woonachtig in Nieuwegein. Op dit moment zit ik met smart te wachten op mijne nieuwe lease OctaviaII, want ben wel toe aan een andere wagen. Zeker met een gezin is mijn huidige 3 deurs Golf niet meer "je van dat" /forum/images/graemlins/crazy.gif
Na een proefrit was ik meteen overtuigd en ben zelfs niet meer naar de VW dealer geweest voor een orientatie daar... Ik rij al jaren VW en ben nog steeds tevreden met mijn Golf maar VW kan mij niet meer overtuigen met prijs/prestatie (en wordt moe van het lampjes verwisselen... /forum/images/graemlins/frown.gif)

Als de OctaviaII binnen is zullen foto's uiteraard volgen /forum/images/graemlins/smile.gif

Gegroet!
 

Exciter

Administrator
Mooie avatar heb je, Edwin...

Nou welkom hier en dat je woorden maar werkelijkheid mogen worden. (Zal ook zeker gebeuren /forum/images/graemlins/tongue.gif )
 

VEEJAY

Forumguru
Welkom plaatsgenoot! in de buurt van de Driften kun je mij in mijn O2 zien langs 'driften' ;)
 
Skoda fans... mijn O2 Combi Ambiente staat voor de deur! Sneak preview = zie mijn Avatar! /forum/images/graemlins/cool.gif
Vandaag opgehaald bij de dealer en de eerste kilometers zijn al gereden /forum/images/graemlins/ooo.gif

Groet Ambi_Ed /forum/images/graemlins/smirk.gif
 
Bovenaan Onderaan