Even voorstellen ddeftones

Mijn naam is Dennis, ik kom uit Ede en ik ben sinds een week in het bezit van een Skoda Octavia II Combi - 1.4 TSI Business Elegance.

Hiervoor reed ik een technisch grotendeels overeenkomende Volkswagen Golf Variant, maar deze is eind november helaas gestolen. Omdat Skoda's veel minder geliefd zijn bij hen die geen baan hebben, maar wel bijna dezelfde rijeigenschappen heeft, ben ik ditmaal voor een Octavia gegaan.

Tot dusver geen spijt. Fijne auto. Alleen nog wat kleine esthetische aanpassingen (mooiere velgen, zwarte dakrails i.p.v. zilver etc).

Dat natuurlijk ook. Band is een rode draad door mijn leven. Heb mijn vrouw 14 jaar geleden ook leren kennen bij een deftones concert. Nickname hanteer ik al zolang ik op internet beweeg, dus die houd ik er maar in.

Kortom in onze Skoda wordt voornamelijk harde muziek gedraaid :)

Cordoba

Forumguru
Welkom Dennis. Persoonlijk denk ik dat matzwarte dakrails op een glanzend zwarte auto minder fraai ogen dan chromen rails, maar dat is ook persoonlijke smaak.

Misschien even foto's zoeken van een zwarte auto met zwarte dakrails om een idee te krijgen wat het wordt zoals jij het wil.

Achja smaken verschillen. Dakrails wil ik graag zwart hebben omdat ik ook van plan ben om antraciet velgen erop te monteren (Dezent TD Graphite). Zwarte velgen onder zwarte lak auto vind ik too much, maar antraciet moet prima kunnen.

Zilveren dakrails vallen dan uit de toon.

EdK

Forumguru
Omdat Skoda's veel minder geliefd zijn bij hen die geen baan hebben
HoHo al deze personen zijn wel aangesloten bij het dieven gilde hoor..... en daar ben je echt niet zo maar lid van.
Dus niet zo neerbuigend doen over de mensen zonder werk hoor !!!

Voor de rest ook welkom hier

HoHo al deze personen zijn wel aangesloten bij het dieven gilde hoor..... en daar ben je echt niet zo maar lid van.
Dus niet zo neerbuigend doen over de mensen zonder werk hoor !!!

Voor de rest ook welkom hier
:) Voor hen die zonder legale job zitten én lid zijn van het dieven gilde.

Had geenszins de bedoeling alle mensen zonder werk over één kam te scheren. No worries.

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan