Even voorstellen dus...

Hoi allemaal, even voorstellen dus: man van 44, getrouwd, dochter en ergens in Mei komt mijn allereerste Skoda ooit. Heb jarenlang voornamelijk (zakelijk)Volvo gereden. Ooit begonnen met S40, daarna 4 stuks S60's gereden en m'n laatste was een S80 met alles erop en eraan. Nu per toeval eigenlijk voor de baas bij Skoda uitgekomen en ik lach me werkelijk een breuk....voor echt heeeeeeeeel veel minder geld dan een gemiddelde Duitser of Zweed ga ik straks een volledig opgetuigde Octavia Combi Elegance BusinessLine 1.2TSI DSG (+ wat fijne extra's) rijden met een vriendelijk A-label. Echt een prachtige wagen, goede kwaliteit en een zegen voor m'n portemonnee. Kan dus bijna niet wachten tot we een paar maandjes verder zijn en ik mijn nieuwe aanwinst mag ophalen...ik hou jullie op de hoogte van mijn ervaringen als junior Skoda-rijder! :xyxthumbs:

Groeten,
ToN

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Ton,

Welkom hier bij de club ! Al aardig wat auto's zijn de revue gepasseerd bij jou en nu dan een Skoda ! Ik denk dat je versteld zal staan van de combinatie 1.2 TSI, zeer complete uitrusting en DSG ! Lijkt mij heerlijk, vooral die DSG. En bijtelling, zeker belangrijk de laatste tijd, zo houd je gewoon serieus geld over. Tot ziens op het forum.

AMBIO2

Actief lid
Hallo Ton

Gefeliciteerd met je nieuwe wagen!!
Echt een auto waar je je op mag verheugen.
En ik kan het weten want ben reeds in het bezit van deze fijne wagen.

Lordje

Actief lid
Proficiat met je keuze, net als jij is dit voor mij de eerste Skoda, en verwacht hem nu weldra. Wens jou alvast er veel succes mee.

mmarechal

Actief lid
Hallo Ton, welkom op dit forum en gefeliciteerd met deze keuze. Zeker wanneer je van een Volvo S80 naar een Octavia gaat zal dit financieel ook behoorlijk schelen. Maar een goede keuze hoor, de Octavia, ik spreek uit ervaring! :xyxthumbs:

Tja, moet zeggen dat ik enorm uitkijk naar het moment dat ik m'n nieuwe karretje mag ophalen. Mede door de alle berichten van iedereen hier op dit forum kijk ik erg naar dat moment uit...:1761:

Ik rij nu nog een aantal weken in tijdelijke auto's en sinds vandaag dus een BMW 1-serie. Daar moet je dus echt van houden... Wat een knetterharde zeepkist is dat zeg (hierbij excuses aan de liefhebbers, is puur mijn persoonlijke gevoel)...

Dus ik zeg: leuk karretje zo'n BMW, maar het is nog geen Skoda... :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan