Even voorstellen: DVDGuy

DVDguy

Forumguru
Ik ben Ruud, bijna 62 jaar en ik ga, mede doordat ons bedrijf er voor gekozen heeft om maatschappelijk verantwoord te ondernemen en de lease-regeling behoorlijk heeft geknepen, waardoor als vanzelf auto's die energie zuinig zijn, aantrekkelijker zijn geworden om te leasen, voor de Ocativia Combi Greenline Business met DSG-7.

Ik heb er zelf voor gekozen de auto pas in januari 2015 op kenteken te laten zetten en te laten leveren.

Ik rijd op dit moment in een VW Passat 2.0 TDI met 140 PK en zal dus wel wat moeten inleveren ;) maar daar tegenover staat dat ik alle luxe die ik nu ook heb en zelfs iets meer, zoals achteruitrij camera en luxere navi, kan kiezen en in totaal minder "kwijt" ben dan nu.

Ik rijd ongeveer 50.000 km/jaar en zit gemiddeld 4 dagen per week op de weg.

Ik heb ondertussen al uitgevogeld dat er in Breda iemand zit die de nodige wijzigingen kan programmeren als de garage het niet kan (onwetend) en/of wil :lezen:.

Antera

Donateur
Hallo Ruud, Dat word dan nog even wachten maar dan heb je idd wel netjes 2015 op het kenteken staan.

mocht je tegen die tijd langs willen komen dan kan je me altijd even whatsappen

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Ruud, nog even een paar maanden geduld, voor je echt van de O3 kan gaan genieten, maar je hebt wel alle tijd om vooraf van alles uit te zoeken wat je vil veranderen of juist niet.

micky

Forumguru
Hey Ruud, ook welkom hier :) Maar eh, hoe ga je dat doen met de caravan dan? of mis ik even iets..

Edit, ik zie nu dat je de DSG bedoelt en dus de GreenTECH, dan is het caravanprobleem ook opgelost:)

Bovenaan Onderaan