Even voorstellen: family man

family man

Senior Member
Goedenavond, ik was niet eerder actief op dit forum en heb slechts een paar topics gezien.

Het ziet er allemaal wel gezellig uit, zelf ben ik ook wel actief op het opelforum onder deze naam omdat mijn vrouw in een Zafira B Cosmo rijdt..

Ik zelf ben getrouwd, 3 kinderen (allemaal in de grote kinderstoel), en kom uit Brabant.
Ik ben al een heel aantal jaren werkzaam in een commerciële functie in de automotive.

Ik heb eind september een Skoda Superb combi besteld, een tdi in style business edition.

Dit is niet mijn eerste Skoda, eerder een Octavia II pre facelift gereden, 140pk tdi met dsg,

daarnaast heel veel VAG gereden, golf 4/5,7 2x passat/1 variant, 2x audi, a4 en a6, toch ongeveer
600.000 kms bij elkaar.

in het topic wie heeft er een superbIII besteld zal ik de specs maar eens droppen..

Groet family man

Odin

Senior Member
Als VAG liefhebber heb je nu in ieder geval heel veel VAG voor je centjes. Veel plezier met de auto en welkom.

family man

Senior Member
@Odin, dat dacht ik ook... eigenlijk in februari al een passat variant highline met dsg besteld, echter er kwam een auto terug
die ik dan maar moest afrijden voor nog 140K, een RRR -ik krijg het er niet uit_ skennik.... gelukkig vond men dat ik wel een andere auto verdiend had, en de RRR... kon weg, en mocht ik bestellen.

Onder het motto status of statement heb ik gekozen voor de Superb.,
want meest opties (7k meer als op passat) met meer been en laadruimte, ook een a4 combi uitloop/of nieuw zat erin..maar dan heb je wel 4 ringen op je neus, maar veel minder opties... een c klasse combi (met RRR...motor) was voor mij geen optie en ook smal achterin. een 3 serie (sedan) vind ik een genot voor het oog,

maar dan laat ik zo veel liggen aan opties en ruimte..
en als ik mijn ogen samen knijp lijkt die grill verdacht veel op een Skoda:maakmegek:

Aangezien ik heel wat km,s maak, gaat ie op cc, wil weinig bekeuringen en hoef dus ook niet echt sportief te rijden..
Dat gaat met dit slagschip ook niet, en met 3 kids aan board is het niet wat je wil.., daarom ook gekozen voor de businessline en de dsg laten varen.

Voor plezierig touren in het weeken heb ik een klassieke BGT (bijna klaar..)

Bovenaan Onderaan