Even voorstellen - Felicia 1997 1.6

Tjarco

Lid
Zo dan het is zo ver, al negen met rijbewijs en zonder auto rondgekomen maar vandaag is het toch van gekomen..

De trotse nieuwe eigenaar van een Skoda Felicia 1.6 uit 1997

Ik kom hier op het forum, omdat ik me wil verdiepen in het zelf doen van onderhoud en eventuele komende mankementen snel kan zien aankomen..

Verder, zelfstandig ondernemer en werkzaam in Dordrecht.

Tjarco

Lid
Wow, wat een enthousiasme allemaal hier!

Dit is het meest hartverwarmende welkom wat ik ooit op een forum heb gehad,

Dank allemaal!!!

@Desperado dat is precies een van de redenen waarvoor ik voor de felicia ben gegaan. Naast dat ik het oprecht de enige mooie auto vind/vond in mijn budget (ook belasting) met 5 deuren en een trekhaak..

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Tjarco. De Felicia heeft eenvoudige techniek, maar is ook weer zo oud dat er niet meer zoveel kennis aanwezig is. Een paar mensen die zelf een Felicia hebben gehad, en nog een enkeling die er nog een heeft staan, dan houdt het wel op. Ook bij de echte 'antieke Oostblok-Skoda' clubs stopt het vaak een beetje bij de 105, 110 de 120 en andere afgeleiden, de Felicia is daar weer net te nieuw.

Je kunt altijd een topic openen met vragen/problemen, maar voor de Felicia is het niet zoals bij veel andere modellen, dat het meeste al te vinden is op het forum.

Bovenaan Onderaan