Even voorstellen - Gunner

Gunner

Forumguru
Hallo allemaal,

ik loop hier nu al een klein maandje rond, maar ik realiseerde me dat ik me nog niet had voorgesteld. Mijn nickname is Gunner, maar in het dagelijks leven bekend als Gerard. Ik ben 32 jaar en ik woon in Flevoland. Ik ben gelukkig getrouwd en begin september verwachten mijn vrouw en ik ons eerste kindje.

Sinds jaar en dag heb ik zowel zakelijk als privé Volkswagen gereden. Maar zoals wel door mij al bekendgemaakt ga ik binnenkort mijn Volkswagen Golf inruilen op een nieuwe Octavia. Deze zou ergens in juli geleverd moeten worden (meer info hier). De compleet uitgeruste Octavia en de gunstige prijs hebben de doorslag gegeven om de overstap te maken. Mijn tweede auto blijft wel een VW, ik heb er naast nog een up! waar ik ook erg tevreden over ben.

Tot nu toe bevalt dit forum me goed, er lopen veel gezellige users rond heb ik het idee :)

Derk

Forumguru
Wekom hier ben benieuwd naar je ervaringen van de Octavia.
Ik ben ook overgestapt van een VW golf variant naar een Octavia Combi en bevalt me zeer goed.

Gr. Derk

CDK

Forumguru
ik had je al rond zien struinen op het forum :) maar alsnog welkom! geniet nu nog ff van de voorpret en straks in het èchie van je nieuwe Octi!

greetz Corné

Gunner

Forumguru
volkswagens.jpg

Een overzicht van het huidige wagenpark :)

Gunner

Forumguru
upsilon.jpg

Tijdje geleden het saaie 14 inch staal laten vervangen door deze Upsilon-velgen (originele VW-accesoire). Zeer fraai al zeg ik het zelf :)

Gunner

Forumguru
@ertromp wellicht met een bijpassend skoda-naafkapje want dit is toch echt een Up! (of ik mis je sarcasme, dat kan natuurlijk ook ;) )

Gunner

Forumguru
Die gaan er niet komen ;)

Dit omdat een eventuele vervanger een klasse groter gaat worden. Dat kan zomaar de nieuwe Fabia worden mocht deze naar mijn smaak zijn ;)

Joske

Forumguru
Ja idd, welkom Gerard, eerste keer dat ik je meet- en greet zie passeren (van vorig jaar nochtans) ;)

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Gerard, en ik begrijp dat je al een Skoda hebt in een VW jasje (dat is de Up! toch uiteindelijk).

Bovenaan Onderaan