Even voorstellen: Henri

henriz

Forumguru
Hallo allemaal,

He, wat leuk, een Skoda forum! :)

Je zo voorstellen op een nieuw forum is wel een hele stap hoor, maar na 1000 berichten denk ik wel dat ik genoeg over mijn verlegenheid heen kan stappen om mij hier voor te stellen.
Mijn naam is Henri en ik rijd dus ook een Skoda, een heel nieuwe Octavia nog wel! Deze:
full

(volgens mij houden jullie wel van foto's. Deze had ik al eens geplaatst, maar hij blijft mooi. Ik had wel een paar passen achteruit moeten zetten. Dat was beter geweest)

Het is een Greenline Business Line (zie ook mijn avatar). Ik kan wel zeggen dat ik als lease-rijder heel bewust gekozen heb voor een Greenline: vanwege de centen.
Ik rijd er best wel veel, eh privé mee. Ik werk momenteel in het dorp waar ik woon (Apeldoorn), maar ik heb een zoon in Noord-Holland die ik om het weekend ophaal en daar tussendoor ook nog even bezoek. Daarnaast heb ik ook nog een dochter in Almelo die ik minder vaak zie.
(Zo, nu weten jullie ook dat ik er een nogal een dure hobby op na houd)
De Octavia maakt zo heel wat kilometers. Ik heb 'm eind december vorig jaar in ontvangst genomen en er staat nu bijna 30.000 kilometer op de teller. Zie de Spritmonitor link in mijn handtekening als je het precies wil weten. Ik vind 'm erg zuinig voor zo'n grote wagen. Goed, de 3,3 liter/100km haalt ie niet, maar die komt dan ook uit een absurd onrealistische meting.

Hiervoor had ik een Honda Insight (een hybride, ook vanwege de centen). Daarvoor reed ik in een ruim uitgeruste Renault Modus. Kleine auto, maar ik had niet meer nodig. En hij had een dak dat open kon. Ik heb erg veel plezier van dat autootje gehad. Ik heb ook nog een Ford Fiesta als voorloopauto gereden.
Van mijn auto-historie is de Octavia veruit de beste auto voor de lange afstanden. In ieder geval wat de personenwagens betreft. De Mercedes Sprinter waarmee ik enkele duizenden kilometers door Frankrijk, Engeland en Ierland heb mogen toeren was ook een comfortabel genot voor het kilometer vreten.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum Henri :D

Toch leuk dat jij ook nog een introductie maakt, ik heb mijn eigen doodzonde ook goed gemaakt ;) ;) ;)

SuperBartje

Forumguru
alweer ! ...Nog zo'n late voorsteller :pieker:

Welke stage van tuning zit je ? Dan moet je net als Corné één stap omhoog nu- als "straf":
(gelijke monniken-gelijke kappen) kan geen onderscheid gaan maken hier. :D

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan