Even voorstellen: Ik ben MarryTM

Hallo allemaal!

Ik ben Marry, en hoop komende vrijdag de trotse bezitster te worden van deze mooie blauwe Skoda Fabia 1.4-16V Ambiente :D

Wie ben ik?
Ik ben dus Marry, 36 jaar, getrouwd en woonachtig in West Betuwe!
Werk in de thuiszorg en een betrouwbare en praktische auto is dan wel erg fijn om te hebben aangezien het zo'n beetje mijn rijdende kantoortje is!
We zijn allebei best wel handig en vinden het af en toe ook wel leuk om te knutselen aan onze auto's of te herstellen wanneer nodig en we dit zelf kunnen. Maar dan is het soms ook wel handig om wat informatie op een forum te vinden/krijgen wanneer we het zelf nog niet weten.

Mijn huidige Opel Corsa van 21 jaar krijgt wat grotere kosten en na wat beraad hebben we besloten om die centen liever in een auto te steken die hopelijk nog wat langer mee kan en dit is na wat zoeken de Skoda Fabia geworden!

Hoop dat ik veel plezier ga krijgen van m'n eerste Skoda!

Groetjes!

Dank allemaal!

Heb op ali al een enkele dingen besteld (oa. een bakje voor mijn zonnebril die op de plek kan van het roostertje bij de achteruitkijkspiegel)
Viel me op dat het logo aan de voorkant best wel verweerd/lelijk is door vocht oid, las op het forum dat dit vaak voorkomt, misschien dat ik hier nog een ander logo voor bestel.
En zit nog te denken of ik een armsteun ga regelen. maar alles op zn tijd :):koffie:

Eindelijk! heb hem voor de deur staan! Rijd heerlijk en super blij mee!:yeehaa:

Wil nog wel een betere carkit erin bouwen, zit nu een matig nokia-ding ingebouwd... :facepalm:
Zit nog te twijfelen of ik een 2-din radio met android auto wil of een "normale" 1-din...
Wil in elk geval wel 2 telefoons tegelijk kunnen connecten.... iemand nog ideeën of tips?

Rallye

Forumguru
Laatst bewerkt:
@Rallye , heb liever een carkit die bij de radio inzit ;)

Moet nog wel even (laten of zelf) kijken naar wat dingen die niet optimaal werken, cruise control werkt niet altijd of valt uit als ik de richtingaanwijzer gebruik en vanavond deed 1 achterlicht het niet en na een tikkie ertegen aan wel weer... dus denk een slechte massa ofzo...
En mn linker deur gaat niet altijd mee in de centrale vergrendeling :pieker:

Maar verder rijdt ie heerlijk soepel :jaja::maakmegek:

Canon-Eye

Forumguru
Achterlicht kan ook een kwestie zijn van een lampje dat tegen het eind van z'n levensduur zit. Heb ik ook gehad met de Fabia.

Garage gaat volgende week naar al deze dingen kijken.
Cruise control is waarschijnlijk de hendel niet goed meer, dat dachten ze tenminste aan de hand van de symptomen die ik op noemde.

Okki

Donateur
Als je je voeten en ogen goed gebruikt, heb je adaptieve cruise control die altijd werkt en niets kost.

Haha! Ja dat is waar! maar dit hoort nog bij de afleverbeurt lijkt mij, dus dan wil ik het wel werkend hebben.
Ik rij vooral veel kortere stukjes in de thuiszorg, dus dan gebruik ik het ook niet, maar voor op de snelweg kan het soms best wel lekker zijn.

Bovenaan Onderaan