Even voorstellen Import Yeti (Sorry 1,5 jaar te laat)

Import Yeti

Forumguru
:bloos: Aargr... kom net tot de ontdekking dat ik me nooit voorgesteld heb en dat na 1,5 jaar:nailbiting:
Op de één of andere manier dacht ik dat het wel gedaan had, maar goed....Better late then never.
Dus bij deze, Mijn naam is Marcel en sta beter bekent onder de naam Import Yeti.
Ik ben 43 jaar oud en kom uit het Noord-Hollandse plaatsje Heemskerk.
Samen met mijn vrouw rijden wij sinds februari 2012 in een toentertijd gloednieuwe Skoda Yeti Ambition Greenline 1.6 TDI. Deze hebben wij destijds nieuw vanuit Duitsland geïmporteerd naar Nederland.
Vandaar dat ik op het forum onder de naam Import Yeti ga.
Inmiddels hebben wij bijna 50.000 tevreden kilometers met de Yeti gereden.
Hiervoor reden wij 11 jaar met een Fabia combi 1.9 TDI in het rond.
Deze beviel ons ook erg goed, maar na 11 jaar en 300.000km op de teller kwamen er toch wel een paar kostenposten aan en vonden het niet meer rendabel om met de Fabia door te gaan.
En toen kwam dus de Yeti om de hoek kijken. En per toeval kwam ik aan het adres van een Duitse auto handelaar net 800m over de grens met Nederland. En was de knoop snel doorgehakt.
Tot op heden geen moment spijt van gehad.....:D

ertromp

Forumguru
Welkom Marcel! Hoe veel euri's heeft je aanschaf ongeveer gescheeld tov een NL versie? En zijn er nog verschillen tussen Dld en NL uitvoering?

Import Yeti

Forumguru
Welkom Marcel! Hoe veel euri's heeft je aanschaf ongeveer gescheeld tov een NL versie? En zijn er nog verschillen tussen Dld en NL uitvoering?
@ertromp Scheelde mij €3500,- incl afdracht BTW en BPM bij de bekende blauwe vrienden.
Verder kon ik er destijds i.c.m de 1.6 TDI parkeerassistent bij bestellen, dat kon destijds bij Pon niet.
Standaard zaten er zilveren dakrails op de Ambition uitvoering(In Nederland zat dat er pas op de Elegance op)
Voor de rest geen verschillen.

Bovenaan Onderaan