herbiek
Senior Member
Ik ben Herbert, woon in Ede en werk in de IT. Ben al jarenlang Skoda rijder. Vanaf 2009 in de auto die wij ongeveer 2 jaar geleased hebben en daarna gekocht van de leasemaatschappij dus vanaf 0 km gereden hebben. Dat was een Octiava 2 combi Ambition Business line, met als extra's de elektrische ruiten achter, een sieruitlaat, trekhaak en als losse accesoires een rubberen kofferbakmat en een honden/bagagerek. Later hebben we er nog een parrot carkit en 2 speaker achterin laten bouwen.
Heb deze auto recentelijk 2018 verkocht met meer dan 273.200 km op de teller en ingeruild voor een Octavia 3, Elegance 1,4TSI, DSG-7 met een afneembare trekhaak, bruinleren bekleding, parkassist, panoramadak, drive setup, 18" Alaris LM, schakelflippers. Verder zit er nog een ingebouwde niveauregeling op (nog niet gebruikt of getest), op basis van lucht. Heb van de verkopende garagehouder gehoord dat ik er een compressor voor nodig heb. Idee is dat je de auto bij zware kogel belasting achter weer iets hoger kunt zetten.
Heb deze auto recentelijk 2018 verkocht met meer dan 273.200 km op de teller en ingeruild voor een Octavia 3, Elegance 1,4TSI, DSG-7 met een afneembare trekhaak, bruinleren bekleding, parkassist, panoramadak, drive setup, 18" Alaris LM, schakelflippers. Verder zit er nog een ingebouwde niveauregeling op (nog niet gebruikt of getest), op basis van lucht. Heb van de verkopende garagehouder gehoord dat ik er een compressor voor nodig heb. Idee is dat je de auto bij zware kogel belasting achter weer iets hoger kunt zetten.
Laatst bewerkt: