Even voorstellen... "Joris"

Beste allemaal,

op advies van @Michelv. stel ik mijzelf hier even voor. Sinds ongeveer een jaar verkoop ik via Marktplaats koppelstukjes en telefoonhouders die aansluiten op de navigatie arm van de oudere modellen CitiGo (maar uiteraard ook op de VW UP en Seat MII). Aangezien de Garmin Navigon niet optimaal werkt of omdat het duur is om te updaten, is het ideaal om gewoon je telefoon te kunnen gebruiken met Google Maps of Waze.

Van enkele kopers heb ik wel eens te horen gekregen dat ze bij mij waren uitgekomen n.a.v. een bericht hier op dit forum, vandaar dus besloten om zelf eens een accountje aan te maken :)

Weet niet of het gepast is om direct een linkje te sturen naar mijn Marktplaats advertenties, dus dat laat ik nog even achterwege.

MVG Joris
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Nou nou.. Ik stel me hier toch alleen voor en vermeld daarbij duidelijk mijn achtergrond en motivatie om een account aan te maken. En dat is niet reclame maken voor Marktplaats, anders had ik direct wel een linkje er bij geplakt. Het grappige is is dat er in het verleden juist reclame voor mij is gemaakt door overige forum leden die aan de hand van mijn koppelstukje zelf een telefoonhouder in elkaar geknutseld hadden.. Ik zal eens in de Bazaar kijken.
 
Bovenaan Onderaan