even voorstellen...Luuk Thijssen

LT83

Forumguru
Beste Forumbezoekers,

Graag stel ik mijzelf hier even voor.... Luuk Thijssen, 28 jaar, woonachting in de provincie Gelderland. In het dagelijks leven actief als zefstandig ondernemer in de groene sector. Sinds 8 maanden in het bezit van een Skoda Octavia RS combi uit 2006. Lijkt me leuk hier met jullie ervaringen uit te wisselen.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RS. Maar dat gaat wel lukken neem ik aan:winkie:.

Antera

Donateur
Hartelijk welkom en veel plezier op het forum. Foto van je auto zou ook leuk zijn :-)

LT83

Forumguru
@ sitechris...zal ze binnenkort even uploaden. Die golf zal trouwens ook niet verkeerd rijden ;)

LT83

Forumguru
Jij hebt alleen een Milltek einddemper toch? En een carbonio...niet? Ik zit zelf namelijk te denken om de skoda JD stage 2 te laten tunen (nu stage 1 op maat), maar vraag me sterk af of je echt veel verschil merkt. Ken jij iemand hier die van stage 1 naar stage 2 is gegaan???

sitechris

Donateur
Idd einddemper en carbonio icm abt chip. Op zich is een stage 2 imo best aan te raden als ieder paardje telt. Wat ik wel nadeel van een gechipte O2 rs vind is dat hij vrij veel torque steer heeft. Ik heb een keer in 260 pk sterke O2 gereden maar in versnelling 2 was het net schaatsen. Dus dat zou weer pleiten voor stage 1.

LT83

Forumguru
Dat valt bij mij wel mee hoor...heb nu met stage 1 ook 260pk en 410nm koppel en krijg het redelijk weg allemaal (JD chip heeft in 1e en 2e versnelling niet volledig vermogen volgens mij) Ik weet niet wat voor banden er onder die RS lagen?? Voor mij hoeft er niet tot het maximale getuned te worden, maar een wat mooier geluid en merkbaar meer vermogen is wel interessant.

Bovenaan Onderaan