Even voorstellen, Marcello is de naam

Van 40 jaar rijden in het zelfde merk "Renault" naar de Skoda Kodiaq, je zou bijna zeggen een sprong in het diepe. besteld Kodiaq sportline, automaat, Moon White met de optie pakketten Comfort en Functie.

Erg benieuwd wat deze auto gaat brengen, ben zelf gek van gadgets die op de auto worden meegeleverd en de virtuele dashbord ziet er erg cool uit. jammer genoeg ontdekte in na de bestelling dat veel opties nadien ook te programmeren zijn omdat de meeste via software worden aangestuurd.

voorlopig is het nu geduld opbrengen, want de wagen wordt pas rond week 21/25 geleverd.

hemi24

Forumguru
Welkom Marcello, levertijd lijkt nog mee te vallen, zeker in vergelijking wat er het afgelopen jaar voorbij is gekomen!

Van 40 jaar rijden in het zelfde merk "Renault" naar de Skoda Kodiaq, je zou bijna zeggen een sprong in het diepe. besteld Kodiaq sportline, automaat, Moon White met de optie pakketten Comfort en Functie.

Erg benieuwd wat deze auto gaat brengen, ben zelf gek van gadgets die op de auto worden meegeleverd en de virtuele dashbord ziet er erg cool uit. jammer genoeg ontdekte in na de bestelling dat veel opties nadien ook te programmeren zijn omdat de meeste via software worden aangestuurd.

voorlopig is het nu geduld opbrengen, want de wagen wordt pas rond week 21/25 geleverd.

wat een dikke teleurstelling, mijn bestelling geannuleerd, Skoda fabriek laat gewoon opties vervallen ivm het chip te korten. Geen side Assistant, geen cardon installatie, dus geen basreflexbox in de achterbak. Ze verkopen liever halve rijdende auto’s dan auto’s met full options.

het was mij een genoegen Skoda rijders maar mijn bestelling gaat de koelkast in.

RodeKo

Actief lid
Da's wel echt kloten zeg... ik snap niet goed dat ze niet overleggen met de klant welke opties er voor in de plaats zijn. Chip tekorten zullen nog 2-3 jaar aanhouden. Het zou dus verstandig van Skoda zijn om orders te nemen met opties die beschikbaar zijn I.P.V. alle orders nemen en dan klanten melden dat het er niet is. Ik heb met nieuwe auto's de zelfde ervaring; dat je je auto gaat ophalen bij pon en dat ze je een auto willen leveren die je niet besteld hebt. Had bijv. in de betreffende auto een zwarte hemel besteld en die was opeens beige.. ik zeg: huh.. hoe kan dat; toen bleken wel 10 zaken anders te zijn. en maar blijven volhouden dat dit toch écht de auto is die ik besteld zou hebben. Ik heb de auto niet geaccepteerd en toen moesten ze hem opnieuw bestellen. kon ik weer 16 weken wachten.. Tja.. wat dat betreft zijn mijn ervaringen ook niet erg positief. Succes met zoeken naar een andere Auto!

Voor mij dus een duidelijke reden om gisteren de order te annuleren, wat ik dus niet begrijp is dan men wegvulling wil ipv auto’s te bouwen naar de wensen van de klant. Krijg je een veel hogere waarderingen over dan auto’s af te leveren die geheel volgens wens van de klant is. Blijft voor mij een vreemde gedachte gang. Eerst jagen ze je uit je zuinige relatief schone diesel, waar ze amper iets voor geven, en kan kunnen ze niet leveren wat je wenst.

Laatst bewerkt door een moderator:

RodeKo

Actief lid
Ik zou een nette 2e hands zoeken tenzij het lease is natuurlijk.. blijft balen en verder annulering erg begrijpelijk.

Bovenaan Onderaan