Aloysius
Lid
Ik zal mij even voorstellen: Mijn naam is Aloysius. Niet de jongste meer want ik ben al aan het uitkijken naar mijn pensioen. (Duurt nog wel even hoor ... ). Woont in het midden van Nederland. Klein beetje interesse in autotechniek en heb het voornemen steeds meer aan mijn auto zelf te gaan doen. Dit uit hobby en de behoorlijke besparing in autokosten. Vooraf als ik aan een nieuwe klus begin bereid ik mij zo goed mogelijk voor via internet (o.a via dit forum - bedankt behulpzame forum leden !! ) en ook o.a. de You-Tube filmpjes.
Het begint dus met goede voorbereiding. Daarnaast ben ik een beginnend detailer (autopoetser). Pas een DAP 900 gekocht en nu nog aan de slag. Ook hierbij heeft internet mij enorm geholpen kwa kennis.
Ik baal alleen ontzettend dat ik geen eigen garage heb om mijn auto in alle rust te verwennen!!
Moderators: Deze even verwijderen: Moet Aloysius in de kop zijn
Het begint dus met goede voorbereiding. Daarnaast ben ik een beginnend detailer (autopoetser). Pas een DAP 900 gekocht en nu nog aan de slag. Ook hierbij heeft internet mij enorm geholpen kwa kennis.
Ik baal alleen ontzettend dat ik geen eigen garage heb om mijn auto in alle rust te verwennen!!
Moderators: Deze even verwijderen: Moet Aloysius in de kop zijn
Laatst bewerkt: