Even voorstellen: Michiel - Skoda Fabia III 1.2 TSI 135 PK

Hallo ieder,

Vandaag even aangemeld op het forum en wel zo netjes mezelf meteen voor te stellen.
Michiel, 31 jaar, Utrecht, werkzaam bij Carrec Technocenter.

Ik rij nu een 2015 Skoda Fabia 1.2 TSI Station gechipped naar 135PK. Rij de auto nu bijna twee jaar en heb al wel wat mooie upgrades aan de auto uitgevoerd.

- KW V2 schroefset inclusief nieuw montage materiaal
- 17" 7.5J ET 35 OZ Superturismo velgen met Michelin PilotSport 4
- Powerflex rubbers rondom, zowel de draagarmen als achteras als de motorkantelsteun
- Whiteline stabilisator stang achterzijde
- Wiper delete aan de achterzijde
- Zwarte Skoda Logo's voor en achter
- K&N 57S Performance airfilter
- Chip van 90 -> 135 PK
- Brembo sportschijven voorzijde
- Goodridge remslangen
- Windowdeflectors voor en achter
- Needle sweep aangezet

Ik heb nog meer plannen met de auto waarvoor ik mij deels op het forum aan heb gemeld om wat kennis te vergaren.

Momenteel geen foto's die ik kan uploaden maar wel een filmpje waarop ik over mijn auto vertel.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Welkom Michiel, schitterende voorstelling. En een mooie Faab, altijd leuk om nog een Skoda op schroefset te zien. De O.Z. velgen staan hem geweldig:thumbsup:

Duijzer

Donateur
Welkom Michiel! Ik zag je item al voorbij komen. Wat is je ervaring met die Powerflex ‘rubbers’?

Thanks guys!

Welkom Michiel! Ik zag je item al voorbij komen. Wat is je ervaring met die Powerflex ‘rubbers’?

Ervaring is zeer positief. Ik heb geen gekraak meer in de ochtenden. Mede doordat de stabilisatorrubbers ook vervangen zijn. Weggedrag is verbeterd, maar heb deze tegelijk met de KW V2 eronder gezet, dus het verschil met originele dempers kan ik niet vertellen. Wij leveren en monteren deze powerflex regelmatig onder auto's van de VAG groep op de zaak en daarmee is wel echt goed het verschil te merken.

Bovenaan Onderaan