Even voorstellen, mijn O3 Amb.Buss.Line

robzie

Senior Member
Een heel jonge O3 Amb.Buss.Line met weinig km = 36.000 weten te vinden
Ik ben er heel blij mee, als div. kleine aanpassingen in de instellingen bij VAG in Nuenen laten doen, dus nu ook Hill holder, corner-lightning, omlaag klappende rechter buitenspiegel en nog wat kleinigheden.
Goeie club overigens daar in Nuenen.
Gasveren en een motorkap dempingsmat gemonteerd, alle "gewone" halogeen lampen voor Bright White uitgewisseld, pffff vooral die H15 zijn peperduur.
Nieuwe matten en LED trunklampen gemonteerd, beiden voor weinig van een mede-forummer kunnen overnemen, vooral die LED's zijn subliem.
Ik twijfel nog over LED's onder de spiegels en een setje 18" Alaris wielen.
Foto's volgen spoedig, heb nog geen eigen gemaakte bij de hand.
Mooi forum hier overigens, heel veel info te vinden!!

robzie

Senior Member
Gisteren de My Skoda-app laten inbouwen voor de actieprijs van Euro 99,00 incl. BTW leuke update voor mijn O3.
Tevens ook een nieuwe accu-hoes laten monteren, daar had zich een marter doorheen gevreten, en daar laten ze je dan weer de hoofdprijs voor betalen Euro 40,00 incl. BTW
Die dingen vind je voor Euro 15,00 excl. verzendkosten op diverse sites, beetje jammer, maar goed ben helemaal blij met mijn laatste nieuwe update.
Och ja bijna vergeten, is ook alweer effe geleden, een setje super gave 18" Skoda-wielen laten monteren, kon mijn wielen voor mooi geld aldaar inruilen, smoelt toch alweer wat mooier.

robzie

Senior Member
Ik ben inmiddels een blije trotse eigenaar van mijn O3. Heel veel meegelezen en reacties geplaatst op het forum. En in de tussentijd toch weer diverse kleinere aanpassingen doorgevoerd. Het enige wat ik nog steeds niet helemaal aandurf is het laten tunen, enerzijds is het kostenplaatje aanzienlijk en anderzijds weet ik nog steeds niet helemaal duidelijk hoe het nou met garantie zit op je motor.....
865b0bibt.jpg_640x640.jpg

eeprtriv3ksfo.jpg

fbq8ipz.jpg

Voor montage:
869dk7i4omp.jpg

Na montage:
zynjj86.jpg

Allemaal dingetjes die niet de wereld kosten, kleine verschillen maken en het geheel zeker NIET JHONNIE maken....

HarrieSkoda

Forumguru
Mooie spulletjes weer! Alleen lijkt het toch echt op mijn tafel te liggen & op mijn auto te zitten @robzie , gebruik je nu gewoon mijn foto's :pieker:?

robzie

Senior Member
Ja, heb ik inderdaad gedaan, moet ik ze weghalen? Zeg het maar, is geen kwade opzet hoor.

HarrieSkoda

Forumguru
Van mij mag je ze gebruiken, maar vermeld anders even dat het iemand anders zijn foto's zijn om misverstanden te voorkomen :D.

En daarbij is een foto van je eigen in elkaar geknutselde auto toch veel leuker!

Bovenaan Onderaan