Even voorstellen MvdWNL

Dag Dames en Heren,

En ben gisteren de eigenaar van een forum bekende Skoda en zoals eerder ik had beloofd zal ik me dan even officieel voorstellen.

Nou ik ben Michiel, het is er uit! of wel MvdWNL ik ben alles behalve merktrouw, werk nu ongeveer 10 jaar in de automotive wereld bij een groothandel voor autoelektrisch aansluitmateriaal. Hiernaast heb ik 4 jaar een bedrijf gehad in automotive LED verlichting deze is zojuist verkocht dus bedank ik bij deze de nieuwe eigenaar onder andere voor deze Skoda.

Mijn summiere autohistorie bestaat uit mijn een auto een Renault Clio, geweldige eerste auto met 90 pk was ik de koning te rijk! Daarna een audi A3 (8P), heerlijk duitse degelijkheid altijd veel plezier in gereden.

Maar toen kwam de gezinsuitbreiding en moest de A3 eruit, deze was een 3 deurs en na 4 keer de maxi cosi er in en uit halen was het genoeg. Een nieuwe auto was het plan.

Na veel wikken en wegen of ik een BMW 3 / 5 touring / Audi A4 / A6 station zou nemen welke iets ouder was of zal ik gaan voor een nieuwere auto van een ander merk. De keuze was gemaakt, ik ga voor nieuwer. Grote zoektocht was het niet, Ik had 3 criteria het moest een station zijn, navigatie en kleding van leer. Al snel kwam ik uit op een 508 of een C5 tourer of een Passat variant of een Skoda SuperB
Maar toen zag ik een Skoda SuperB staan bij Seldenrijk, zag er prachtig uit, helaas bleek het anders te zijn zien andere topic. Maar de auto sprak me enorm aan, ik hou van praktische en luxe, rare combo maar Skoda lukte het. Grote praktische wagen met alle luxe die ik zocht.

Toen zag ik een mooi combi staan op marktplaats, super laag mooie velgen.
Het was de Superb van Der Einser. Een Combi groot genoeg voor eventuele gezinsuitbreiding maar zocht wel een stoerder randje aan de "family wagon" Nou dat had hij voor elkaar, ABT pakket af fabriek erop, chip aangepast . Lang verhaal kort, na 1 dag nog een top auto! (BTW de airride is er wel uit)

Kan wel foto's posten maar die van hem zijn mooi genoeg:

http://www.skodaforum.nl/forum/i/de-superb-skoda-superb-van-der-einser.28728/

Echt veel plannen met de auto heb ik niet, misschien de verlichting aan te passen.

P.S. zoek nog een rubbermat met rails voor in de kofferbak

Taffy

Forumguru
Welkom hier, en al ns eerder geuit, leuk dat deze mooie ride 'in the family' blijft ;)
Ga je veel plezier aan beleven

Bovenaan Onderaan