Even voorstellen, nieuwe Octavia leaserijder

Leaserijder

Nieuw lid
Hallo,

Sinds een week rij ik een Octavia station 1.2 tsi business edition uit 2010 met DSG.
Ik moest deze auto gaan rijden omdat hij nog in de pool stond (lease). Ik moet zeggen dat ik met een redelijk vooroordeel achter het stuur kroop. De zwart metallic auto is werkelijk van alles voorzien... allerhande onnodige snufjes maar ook een cognac-leren bankstel met kontverwarming. Ik heb niks te klagen ;)
Privé rijd ik een Audi Allroad 2.5 TDI, en wist niet wat ik moest verwachten.
Na een aantal kilometers was ik positief verrast over deze auto met DSI bak. Helemaal niet verkeerd.

Ik ga me eens verdiepen in de mogelijkheden van de Columbus navigatie. Ik wil de dvd vrij-schakelen.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en zo zie je maar dat je niet op vooroordelen af moet gaan.

skodaboy

Forumguru
welkom op het gezellige en leerrijke forum..:aangenaam:

over de columbus navi gaat je hier wel de nodige info kunnen vinden...
veel plezier en veilige km's met de octavia gewenst..:xyxthumbs:

welkom en veel plezier in de Octavia !
Vind het wel grappig, weer eens het bewijs dat de octavia een zwaar onderschatte wagen is, ook ik was ondanks de testrit op voorhand echt verbaast toen ik eindelijk kilometers begon te doen in mijn eigen O2 (1.6TDI DSG7), zàlige wagen, ben nu net de 2000 km gepasseerd en begin hem enkel meer te appreciëren !

ertromp

Forumguru
Tja zo zie je maar weer dat je voor een leuk bedrag in de lease een ruime / comfortabele / luxe no-nonsens auto kunt rijden. Geniet ervan!

Bovenaan Onderaan