Even voorstellen + Octavia besteld (foto's)

Even voorstellen + Octavia besteld (foto\'s)

Hallo allemaal,

Ik ben Simon en rij zelf in een audi urquattro uit 1983 en rijdt daarnaast ook nog een auto van de zaak. Tot nog toe was dat een citroen xsara. (kwalitatief was dat bagger, hetzelfde gold trouwens ook voor de ford focus welke ik daarvoor reed, al vond ik de wegligging van de ford wel heerlijk)
Je snapt het; na diverse oordoppen versleten te hebben om maar niet telkens geconfronteerd te worden met het gekraak en gepiep van de xsara was voor mij de maat vol: Nu neem ik een VAG-produkt.

De keuze was voor mij niet moeilijk: de audi A3 ; fantastische wagen, maar dan werd ik geconfronteerd met een hoge eigen-bijdrage,dus helaas.
Had ik nog een lijstje 2de keus: octavia,golf,golf plus,seat leon.

De octavia riep bij mij nogal wat gemengde reactie's op zowel positieve als negatieve. Maar na wikken en wegen ga ik toch voor de skoda ik zou bijna gek zijn als ik voor zoveel luxe-voor-je-geld een kale 'kleinere' golf zou gaan rijden.

Ik verwacht dat de octavia met zo'n 2 weken besteld wordt + 8-10 weken levertijd: Das nog zo'n 3 maanden wachten.

Re: Even voorstellen + Octavia besteld

Ik heb de volgende octavia besteld:

Skoda octavia Elegance
1.9TDI 105pk
zwart
ivory interieur
+ achterruitenwisser

Weet toevallig iemand wat een standkachel kost op de octavia?

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik heb de volgende octavia besteld:
Skoda octavia Elegance
1.9TDI 105pk
zwart
ivory interieur
+ achterruitenwisser

[/ QUOTE ]

Heb je er geen radio bij besteld of heb je er zelf nog 1 liggen, ik zou trouwens ook het maxidot display adviseren.

Ik had nog een radio liggen, en als ik een orginele skoda-radio zou nemen moest ik hem zelf betalen.

Dutch4x4

Senior Member

Welkom en graag grote foto's van de urq!! /forum/images/graemlins/grin.gif

Daarnaast kan ik me niet van de indruk onttrekken dat ik je ook op andere forums ben tegengekomen. Gummer (geweest)?

KMA

Lid

Goede keus!
klein leer pakket zou ik zeker aanraden.

Mark

Banned

Welkom hier!! /forum/images/graemlins/cheer.gif

Ik ben idd. een ex-gummer /forum/images/graemlins/wink.gif
Kijk heel af en toe nog eens op de site, maar vond het niveau af en toe flink dalen.

___JC___

Forumguru

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ben idd. een ex-gummer /forum/images/graemlins/wink.gif
Kijk heel af en toe nog eens op de site, maar vond het niveau af en toe flink dalen.

[/ QUOTE ]

Eens, maar tegenwoordig valt het wel weer mee.
/forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Mooie wagens trouwens (vooral de urq).

Ja en hoe bevalt hij nou?

Ik heb hem inmiddels 3 maanden en ik zit ongeveer al netzolang in het gips na een potje voetbal dus heb er zelf nog niet heel erg veel mee gereden. Ik vooral op de achterbank en de passagiersstoel gezeten. Dus om een goed oordeel te vellen zal nog wel een 1,5 maand duren. Voorlopig vind ik het een ENORME verbetering t.o.v. citroen xsara waar ik het hiervoor mee moest doen. Scheelt echt 3 klasse!
Uitgebreide revieuw houden jullie nog tegoed
wink.gif

Euuhh, waarom heb jij een donkere bovenkant van je pookje? Dat heb ik niet in mijn eveneens Ivory Elegance, daar is gewoon helemaal Ivory met chromen topje :tongue:

Komt door mijn vieze handen
wink.gif

Nee, maar dat is wel vreemd zou het misschien aan het modeljaar liggen? Of aan het klein leder pakket wat jij hebt?

sitechris

Donateur

Ff voorstellen: ben Chris en heb net mijn Clio ingeruild voor een Octavia. Ik ben de dagen aan het aftellen dat ik kan rijden (8 weken gaan laaaang duren), dus zal het voorlopig met de Clio moeten doen, alhoewel dat geen straf is. Ben over die auto ook zeker niet ontevreden. Maar de Octavia is sneller en groter
smile.gif

Dutch4x4

Senior Member

Dat kenteken op urq83's Octy had ik ook wel op m'n ST gewild...
grin.gif

Bovenaan Onderaan