Even voorstellen [Octavia Combi Storm Blue]

ZeroNRG

Senior Member
Ik huis al een tijdje als gast rond op het forum, eindelijk is het er vandaag van gekomen om mezelf te registreren en maar even een introductie te maken.

Sinds November (28e) 2007 ben ik in het bezit van een Octavia Combi 1.9 TDI Storm Blue Metallic Business Edition.
Eigenlijk na de proefrit al verkocht aan deze auto, je stapt in en rijd weg :)

l_1c88107f2ff7d9a41b5f548cfc698dd1.jpg

Afgelopen maart 2008 hebben er een aantal mensen op de A15 bij papendrecht in de file gestaan (ik was betrokken bij de oorzaak van de file).
Na 1 maand van reparatie en een totaal schadebedrag van €8000 kreeg ik hem weer terug (eind april).

Zijn 30.000 servicebeurt wordt a.s. woensdag gedaan en dus tuffen we vrolijk weer verder.

JeeWee

Actief lid
Welkom! Inmiddels heb je er al veel plezierige kilometers opzitten. Ontiegelijk balen van zo'n dom incident dat je wel even doet schrikken. Moet een goede klap geweest zijn; zeker ook gezien het schadebedrag en de reparatietermijn. Toch heel veel veilige toekomstige kilometers toegewenst!

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Ik hoop voor je dat jouw octavia beter gerepareerd is dan de fabia van Kirsten.

ZeroNRG

Senior Member
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Ik hoop voor je dat jouw octavia beter gerepareerd is dan de fabia van Kirsten.

Mijn schadeverhaal is niet echt om naar huis over te schrijven.

Maar inmiddels is het wel allemaal opgelost.

Chronologie
27 maart aanrijding
28 maart auto opgehaald door CARe Ridderkerk, daarna verscheept naar CARe Rotterdam Klein Polderplein
14 april contact opgenomen met CARe omtrent de reparatie, werd toen gemeld dat deze al klaar zou moeten zijn echter in het systeem bekend waarom de auto nog niet opgeleverd was (zou terug gebeld worden)
21 april nogmaals contact met CARe en bij dit contact werd mij medegedeeld dat ik hem op kon halen op de 22e
23 april bezoek aan de vestiging en daar verzocht om een status update, weer werd er gemeld dat er niet bekend was wat de status was.
24 april e-mail ontvangen van de manager van CARe, PDC kabel was nog niet geleverd
25 april eindelijk auto opgehaald met grote bos bloemen en 1000x excuses
28 april langs geweest voor aantal kleine puntjes (kofferbak vergrendeling, binnenbekleding kofferbak-deur)

oh ook nog maar even de schade toegevoegd hieronder
afb041.jpg

afb040_1.jpg

27032008002.jpg

Bovenaan Onderaan