Even voorstellen (om eens een orginele titel te gebruiken): D_R1978

D_R1978

Senior Member
Hoi allemaal,

Ik hang hier nu al een tijdje rond, maar heb me nooit even netjes voorgesteld, wil ik graag bij dezen een keer corrigeren!

Ik heet Roel en woon in Den Haag met vriendin en twee kleine kinderen

Ben hier terecht gekomen toen ik ongeveer een jaar geleden een nieuwe leaseauto mocht gaan uitzoeken. Kwam al snel uit op de nieuwe Octavia Combi. Vond de vorige Octavia ook altijd erg geslaagd en heb bij mijn vorige werkgever lang getwijfeld tussen de O2 combi en Focus Wagon. Toen uiteindelijk voor de laatste gekozen omdat hij toch wat moderner was en ook wat meer pk's had en toch binnen de 20% viel (ja, ja, het gevreesde/verfoeide b-woord).

Ditmaal in de herkansing toch de Octavia en na de nodige maanden wachten heb ik deze nu al zo'n 6 maanden in bezit. Ben er nog steeds elke dag erg blij mee. Ben geen groot kilometervreter, tot nu toe zo'n 16k mee gemaakt, zal rond de 30-35k per jaar uit

Vanwege de lease ook niet al te veel gekke dingen mee gedaan of van plan (het feit dat TVS er via ODB ook niet veel extra uit kan halen maakt dit ook wat makkelijker :) ). Tot nu alleen maar wat Sonniboys in aangebracht.

Hoop hier de komende jaren nog wel rond te blijven hangen. Ben denk ik meer lezer dan schrijver omdat ik geen grootse plannen heb met mij eigen auto, maar vind het erg leuk om te zien/horen wat anderen allemaal doen met hun mooie Skoda's!

Groet, Roel

Bijlagen

• IMAG0079.jpg
    IMAG0079.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 13
Bovenaan Onderaan