Even voorstellen (opnieuw?)

Hoi iedereen.

Ik was al eens vaker op dit Forum, maar daarna even een tijdje niet meer door allerlei drukte. Maar ja, dan raak je je wachtwoord kwijt en zo, dus toch maar even een nieuwe account aangemaakt. Ga toch eens vaker neuzen hierzo, want dit Forum groeit geweldig!

ik ben dus André Gerrits, eigenaar van een 30 jaar oude Skoda 120LS. Geweldig apparaat, met deze auto krijg je gewoon een glimlach op je gezicht.

Groetjes:
André.

ruinerwold.jpg

Leuk, gelijk al twee reacties in zo'n korte tijd.:473:, inderdaad gezellig Forum.

Nee, helaas zijn er nog maar een handjevol van in Nederland. Zelfs in thuisland Tsjechie zijn ze aan het uitsterven.

Okki

Donateur
Waanzinnig strak, volgens mij ziet-ie er nog beter uit dan toen die uit de fabriek rolde !

Dank je. Hij is zo'n 17 jaar geleden door de vorige eigenaar eens overgespoten, en van heel dichtbij is dat wel te zien. Maar hij is wel perfect geconserveerd.

Ja, ongelooflijk hoeveel Dafjes er al zijn verdwenen. Gelukkig is daar een vrij grote groep enthousiastelingen voor te vinden die het spul bewaart en rijdend houdt. Zelfs in landen als Canada en de USA! Liefhebbers voor deze oude Skoda's zijn langzaam groeiende, maar velen vinden de auto nog te eng. Je voelt best dat die motor achterin ligt.

van inkel

Forumguru
Heb je al eens op onze site gekeken, wij (of beter gezegd Rens) heeft ook een leuk Dafje.

PS Dit is de jongste (1974) klassieke rallyauto welke de officiële FIA papieren heeft.

Gieliovd

Forumguru
Welkom terug! Beter laat terug dan vroeg weg, euh wat?

Mooie wagen op de foto, NOSTALGIE!!

Leuk dat ook jij het hier gezellig vind. Ik zit hier met plezier dagelijks ja!

Veel post en leesplezier.

Heb je al eens op onze site gekeken, wij (of beter gezegd Rens) heeft ook een leuk Dafje.

PS Dit is de jongste (1974) klassieke rallyauto welke de officiële FIA papieren heeft.

Mooie site! Die auto's zijn hartstikke leuk en supertaai. Klassiekerrally's zijn leuk om te zien, ik vond de Dafjes in de Amsterdam-Peking rally indrukwekkend.

Is het geen idee die filmpjes op YouTube te zetten? Scheelt je ook weer bandbreedte.

Welkom terug! Beter laat terug dan vroeg weg, euh wat?

Mooie wagen op de foto, NOSTALGIE!!

Leuk dat ook jij het hier gezellig vind. Ik zit hier met plezier dagelijks ja!

Veel post en leesplezier.

Dank je! Beter laat terug en niet mijn wachtwoord weer verliezen misschien?

nemo

Senior Member
Wat een geweldig wagentje heb jij! Die motorkap gaat schuin open toch? Heb echt zo hard gelachen toen ik dat voor het eerst zag.!

Wat een geweldig wagentje heb jij! Die motorkap gaat schuin open toch? Heb echt zo hard gelachen toen ik dat voor het eerst zag.!

De kofferklep gaat zijdelings open, trekt altijd bekijks, vooral van kinderen. Die zien een rare klep en geen motor, en zijn soms helemaal met stomheid geslagen. Dat is altijd leuk. Motorkap(je) achter gaat wel normaal open.:)

nemo

Senior Member
De kofferklep gaat zijdelings open, trekt altijd bekijks, vooral van kinderen. Die zien een rare klep en geen motor, en zijn soms helemaal met stomheid geslagen. Dat is altijd leuk. Motorkap(je) achter gaat wel normaal open.:)

Ik ben erg benieuwd naar foto's van het innerlijk van je auto! (dus onder de motorkap e.d.)

cvegreen

Forumguru
Welkom terug (al had ik je hier nog nooit gezien ,kan moeilijk anders ben nog maar een paar maand lid hier . )
Mooi om terug te zien zo'n skoda . Toen ik 18 was was er een maat van mij die ook zo eentje had . Je kon op het dak gaan staan zonder dat het inzakte , moet je met de huidige wagens een proberen .

Roel

Lid

En dan de mensen laten raden waar de accu is.....?

Innerlijk van de auto is ook heel belangrijk!

Achterin: motor...

3.jpg

en voorin:

skoda120-600.jpg

inter1.jpg

...Leuk trouwens dat er toch mensen met de Fabia 1.2 rijden! Die zie je ook niet zo vaak...

Bovenaan Onderaan